kukaan...mihin käytät onko auttanut?
serrapeptaasia kokeillut
3
708
Vastaukset
- Osku33345
Mä olen käyttänyt tätä http://www.luontaisvoima.fi/serrapeptaasi vaikea sanoa oliko vaikutusta. Ehkä oli samalla kertaa liikaa muitakin uusia kokeiluja käytössä, niin jäi huomiotta. Kannattaa kokeilla, ei siitä ainakaan haittaa ollut ;)
- munkokemusta
Kokeilin fibromyalgiaan, mutta ei auttanut.
- Anonyymi
Olen nyt 2 kk käyttänyt 200000 iu vahvuista Serrapeptaasia polven-, sormien ja kaularangan nivelrikkoon.
Muutaman alkupäivän aikana polvessa kipu paheni mutta kaularangan rutina hävisi (kipua siinä ei ole koskaan ollutkaan). Sormissa ei tuntunut mitään muutosta.
Viikon käytön jälkeen polven leposärky hävisi mutta taivutuksessa kipu oli ennallaan, kaularangan rutinat pysyi pois.
1kk pystyin jo taivuttamaan polvea puolikyykyn verran. Kaularanka tuntuu terveeltä. Sormien turvotus on kokonaan pois (1 kpl perintö kultasormuksia pudotettu).
2kk KAIKKI nivelsäryt pois. Slaavikyykky sattuu ja ylösnousu onnistuu vain käsiä apuna käyttäen MUTTA aikaisemmin ei minkäänlainen polven taivuttelu ole onnistunut 14 vuoteen.
Portaiden nousu ja lasku onnistuu vuorotahtia. Poskiontelot on aamuisin auki. Korvien suhina on hävinnyt (johtunut varmaan joko poskionteloista tai kaularangasta).
Selässäni vuosia ollet rasvapatit alkoivat kutisemaan, haisemaan homejuustolle ja ne saatiin tyhjenettyä (näitähän ei Suomessa hoideta, kuin vasta sitten kun läpimitta on yli 8cm. Minulla tk lääkäri on niitä pyynnöstäni mitannut ja tyttäreni on niitä puristamalla tyhjentänyt, kun kutina on käynyt sietämättömäksi).
Pidän nyt taukoa Serrapeptaasista, kun sitä ei tällä hetkellä tahdo saada (EU kielsi myynnin).
Onneksi Britannia ei enää ole EU maa. Mutta jos tullia joutuu maksamaan, tilaan Jenkeistä.
Vielä sellainen huomio, että Serrapeptaasia valmistetaan kahdella tavalla: fermentoimalla (tehokkaampi ja kalliimpi) ja homeitiöiden avulla (halvempi tuottaa ja tehottomampi sekä homeallergikoille vaarallinen).
Eli minulla Serrapeptaasi toimii ja sen perusteella voin suositella ainakin em. vaivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575