http://www.opensubtitles.org/fi
Onko toi sivu enään käytössä? Mulle tuli varoitusviesti kun menin sivulle!
Mistä nykyään saa suomalaisia tekstejä uusiin elokuviin?
Miksi popcornitime on alhaalla?
Kiitos ja anteeksi
tekstitykset
7
153
Vastaukset
Niissä elokuvissa on valmiina tekstit kun klikkaat kaukosäätimestä sitä menua ja valitset subtitlesistä "suomi".
- tahallaanvierestä
Ei oo kakee, miten saan tekstit?
- äläkäitketäällä
tahallaanvierestä kirjoitti:
Hanki sellainen!
tahallaanvierestä kirjoitti:
No hiirellä klikkaat sitten jos katsot tietokoneella niitä DVD-levyjä.
- vituntosikot
M-Kar kirjoitti:
No hiirellä klikkaat sitten jos katsot tietokoneella niitä DVD-levyjä.
Ei oo kakee, ei muuten DVD-soitintakaan.
Voinko käyttää valmiita tekstejä esim. torrent-latauksista, hakea ne netistä tai käyttää popcornin valmiita vaihtoehtoja? vituntosikot kirjoitti:
Ei oo kakee, ei muuten DVD-soitintakaan.
Voinko käyttää valmiita tekstejä esim. torrent-latauksista, hakea ne netistä tai käyttää popcornin valmiita vaihtoehtoja?Kysy asiakaspalvelusta. Tämä on vähän väärä paikka tuollaisia kysellä.
- Norjalainen111
mulla ainakin toimii popcorn time, lataa uusin versio, mulla ei päivittäny automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204