Moi
Eli haluaisin muuttaa ranskaan, periaatteessa ihan sama mihin pain, mieluiten pariisiin..Niin oisko jotain kokemuksia, vinkkeja ym. antaa? Muutan siis viim.parin vuoden sisalla, nyt olen n.18v. Ja naispuolinen siis olen :-D Olen matkaillut ranskassa ja tietoa paikasta on siis tosi paljon, mut tasta asumisesta nyt kaipailisin lisatietoja.
Ja sellainenkin juttu viela, et oisko helpompi jos ois esim ranskalainen poikaystava et vois sit muuttaa ranskaan vai onko yhta helppoo asuu yksin siella? Aiheeseen kamalasti liittymatta, mutta miten helposti esim pariisista saisi jonku seurustelukumppanin? ^^
Sori etta tulee vaan a ja o kirjaimia ilman niita pisteita kun mun tietokone ei osaa suomea.. ;-)
Muutto ranskaan
popgirl
2
936
Vastaukset
- BauHerr
Pariisi on kallis, epäystävällinen parkkipaikka.
Ensin pitää olla työpaikka tai muu tulojen lähde. Sitten pitää päättää asuuko Pariisissa yli vai alle vuoden. Alle vuoden vuokrasopimusten hinnat ovat hotellitasoa. Katso vaikka tuosta: http://www.pap.fr- minä.pariisitar
Kuule, Pariisi EI OLE EPÄYSTÄVÄLLINEN! Toivon että ymmärrät kerrasta. Minulla nimittäin on ystäviä PARIISISTA. Vaivautuisit edes tutustumaan ranskalaisiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306