Aallon varasijat menny eteenpäi!!

Flöslfkdk

Aallon varasijat liikkuneet mulla 15 eteenpäin??? Jos tää tahti pysyy nii kohta se on aalto tiedossa??

10

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läppä.oli

imeppä jo huilua xd susta ei ole ratsastamaan aallon harjalla. Et ole paikkaasi ansainnu - kauppaoppilaitos kutsuu hehehehee

• Flöslfkdk

Siis meinaat että keksisin? En muuten keksi. Nyt alan olla todella pienillä sijoilla, ja jos en pääse, niin en suinkaan suuntaa kauppaoppilaitokseen vaan Turkuun. Harmi siis, ettei tavata koulun penkillä sun kanssa! :)

• Väsynyt1
        Flöslfkdk kirjoitti:

Siis meinaat että keksisin? En muuten keksi. Nyt alan olla todella pienillä sijoilla, ja jos en pääse, niin en suinkaan suuntaa kauppaoppilaitokseen vaan Turkuun. Harmi siis, ettei tavata koulun penkillä sun kanssa! :)

Joo pientä vitsin poikasta kun olen itsekin niin innoissani joensuun paikastani. Onneksi olkoon vaan. Voin kuvitella jännityksen määrän. Mistähän moinen varasijojen muuttuminen voisi johtua?

• voiollataiei
        Väsynyt1 kirjoitti:

Joo pientä vitsin poikasta kun olen itsekin niin innoissani joensuun paikastani. Onneksi olkoon vaan. Voin kuvitella jännityksen määrän. Mistähän moinen varasijojen muuttuminen voisi johtua?

Ehkä jotkut eivät sittenkään halua Otaniemeen. Tai on selvinnyt jotain muuta epämieluisaa. Tai on löytynyt jotain mielenkiintoisempaa.

• ihanjänskättää

Alkuperäiseltä kolmannelta varasjalta on nyt siirrytty toiselle varasijalle. Eipä muuten ollut täyttä paskaa tämä postaus.

• Harward2015

Alemmat varasijat nousevat koska ylempänä jonossa olevat vahvistavat paikan toisaalta. Jotkut Turusta toiset Harwardista..... ;)

• aallon_pilkun_nussia

Mutta Aaltoon ei kirjoitustaidoillasi ole asiaa. Se on Harvard.

• opelli

Joka on saanut Aallosta paikan ei lähde Turun kauppaoppilaitokseen.

• Hentunen

Mä olin alunperin varasijalla 16 ja nyt sijalla 12, mutta en kyl todellakaan oo näiltä sijoilta aaltoon pääsemässä. Lappeenranta on place to be

• Happy_man

No mieti vielä. Olin itse samassa tilanteessa vuosi sitten. En kuitenkaan ottanut 2. paikkaa vastaan vaan menin avoimeen. Nyt pääsin aaltoon ja voin sanoa että se oli jopa helppoa. Mulla on plakkarissa 60 opintopisteitä. Olen tosi onnellinen että valitsin näin. :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37