Moi. Haluisin alottaa cruisailun mutta en ole vielä varma miten. Elikkäs, mistä kannattaa ostaa cruiser netistä vai kaupasta? Mitä merkkiä suosittelette aloittajalle? Onko cruisailu helppoa?
Cruisaileminen
6
<50
Vastaukset
- fGWG
hanki aluks halvin maollinen ja sittenjoku hyvä.
- ghjjjfkzglhxlfhl
ei cruisereita vaan kunnon skeittilauta. ei muovisilla paskoil mitään tee
massaa!- EiNimeä299
Oot itse MASSA. Cruiserit on kunnollisia.
- newyorker
Mäki oon miettinyt että cruiseri ois kiva, mutta toistaseks oon lainaillu kavereide cruisereita :D
Ja nii, kannattaa hankkii sellane suht halpa eka, et jos kyllästyyki, ni ei paljon rahaa mee sit hukkaa. Cruiserit on pelkkää muovipaskaa. Hanki longboard vitun massateini
- Fifkfk
Cruisailu ei oo harrastus. "Haluaisin aloittaa cruisailun" kannattaa ostaa longboard paljon mukavampi ja pehmeempi ajaa eikä oo massa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606