Hyvä puuseppä

Jore

Onko kellään suositella puuseppää portaiden ja vanhantyylisten ikkunoiden tekoon? Alue Uusimaa.

14

7378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50-luvun taloon

Joitakin ulkopokia pitäisi uusia ja lisäksi ulko-ovi on menossa vaihtoon. En kuitenkaan halua mdf-ovea, vaikka olis kuinka kestävä... Kunnon puuovi ja ikkunalla, semmonen pitäisi teettää. Onko kellään kokemusta tällaisesta, paljonko on puuseppä veloittanut?

• Puuseppä

joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
        Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.

• Nimetön
        Puuseppä kirjoitti:

joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
        Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.

Laitatko yhteystietoja osoitteeseen j-ra@suomi24.fi.

• Sari S
        Puuseppä kirjoitti:

Hei,

laitatko minullekin sen puusepän yhteystiedot!
        e-mai:sari.savolainen@saunalahti.fi.

• ttttttt
        Puuseppä kirjoitti:

Moi, laitatko mullekin yhteystiedot, kiitos. teh@vfemail.net

• Pinsku
        Puuseppä kirjoitti:

Moi,
        Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
        Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
        ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
        eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
        hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
        laittaa sähköpostia osoitteeseen
        tuija.kaisla@hotmail.com

• Sari M
        Puuseppä kirjoitti:

Hei,
        Olisin kovin kiinnostunut puusepän yhteystiedoista. Jos mahdollista, laitatko sposttini: mantyla.sari@kolumbus.fi
        t. SM

• pauvin
        Pinsku kirjoitti:

Moi,
        Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
        Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
        ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
        eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
        hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
        laittaa sähköpostia osoitteeseen
        tuija.kaisla@hotmail.com

Hei, saisinko minäkin tämän kaverin osoitteen - ellei ole jo ylityöllistetty . Sähköpostiosoitteeni : pauvin@luukku.com

• minnuli7
        Puuseppä kirjoitti:

Hei! Laittaistko minullekkin yhteistiedot virossa asuvasta puusepästä! vesamaki78@hotmail.com ,kiitos!

• Macema

Hei voitko laittaa minullekin puuseppän tiedot? Säköposti: maria_cerv16@hotmail.com

• Puuseppä

Itse olen elättänyt päätäni ja perhettäni puusepän töillä liki kolmekymmentä vuotta.
      Sisäportaita rakentelen edelleen muutamia vuosittain ympäri maata.
      Vanhatyylisiä ikkunoita en enää itse valmista, mutta tilanteesta riippuen olen niitäkin välittänyt.

Eli kyllä tekijöitä löytyy edelleenkin, vaikka tämä ei nykytrendien mukaan mikään "seksikäs" ala olekaan.

• jugi222

Tässä olisi yhden puusepän s-posti, ei ole virolainen, mutta ovia kyllä osaa tehdä. Tilasin häneltä ulko-oven 1,5v sitten ja hyvin toimii vieläkin, ja on tiivis.

info@rtuominen.net

• HUHHUH

Juu, kyllä SUOMESTAKIN löytyy todella päteviä puuseppiä mutta ostakaa toki virosta halvalla ja todetkaa sen jälkeen että halvalla ei saa hyvää. Huvittaa sinänsä itse alalla toimivana että vuosittain tulee useita puheluita että ostin virosta sitä ja tätä ja nyt niistä löytyy jos jonkinlaista vikaa että voisitteko korjata....

• Äijä hki

Kuhmoinen/Päijälä: Ruokolan Puu Oy on todellinen puuseppävirtuoosi.
      Kädentaitajalta syntyy niin ikkunat, portaat kuin huonekalutkin.
      Olen itse teetättänyt: ikkunat, wanhoja puukaiverrettuja ulko-ovia ja portaita.
      Mies on varustettu taiteilijan sielulla ja luovilla käsillä.
      Huonekalut ovat todellisia puusepän taidon-näytteitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe