Onko kellään suositella puuseppää portaiden ja vanhantyylisten ikkunoiden tekoon? Alue Uusimaa.
Hyvä puuseppä
14
7378
Vastaukset
- 50-luvun taloon
Joitakin ulkopokia pitäisi uusia ja lisäksi ulko-ovi on menossa vaihtoon. En kuitenkaan halua mdf-ovea, vaikka olis kuinka kestävä... Kunnon puuovi ja ikkunalla, semmonen pitäisi teettää. Onko kellään kokemusta tällaisesta, paljonko on puuseppä veloittanut?
- Puuseppä
joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa. - Nimetön
Puuseppä kirjoitti:
joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Laitatko yhteystietoja osoitteeseen j-ra@suomi24.fi.
- Sari S
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei,
laitatko minullekin sen puusepän yhteystiedot!
e-mai:sari.savolainen@saunalahti.fi. - ttttttt
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Moi, laitatko mullekin yhteystiedot, kiitos. teh@vfemail.net
- Pinsku
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Moi,
Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
laittaa sähköpostia osoitteeseen
tuija.kaisla@hotmail.com - Sari M
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei,
Olisin kovin kiinnostunut puusepän yhteystiedoista. Jos mahdollista, laitatko sposttini: mantyla.sari@kolumbus.fi
t. SM - pauvin
Pinsku kirjoitti:
Moi,
Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
laittaa sähköpostia osoitteeseen
tuija.kaisla@hotmail.comHei, saisinko minäkin tämän kaverin osoitteen - ellei ole jo ylityöllistetty . Sähköpostiosoitteeni : pauvin@luukku.com
- minnuli7
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei! Laittaistko minullekkin yhteistiedot virossa asuvasta puusepästä! vesamaki78@hotmail.com ,kiitos!
- Macema
Hei voitko laittaa minullekin puuseppän tiedot? Säköposti: maria_cerv16@hotmail.com
- Puuseppä
Itse olen elättänyt päätäni ja perhettäni puusepän töillä liki kolmekymmentä vuotta.
Sisäportaita rakentelen edelleen muutamia vuosittain ympäri maata.
Vanhatyylisiä ikkunoita en enää itse valmista, mutta tilanteesta riippuen olen niitäkin välittänyt.
Eli kyllä tekijöitä löytyy edelleenkin, vaikka tämä ei nykytrendien mukaan mikään "seksikäs" ala olekaan.- jugi222
Tässä olisi yhden puusepän s-posti, ei ole virolainen, mutta ovia kyllä osaa tehdä. Tilasin häneltä ulko-oven 1,5v sitten ja hyvin toimii vieläkin, ja on tiivis.
info@rtuominen.net - HUHHUH
Juu, kyllä SUOMESTAKIN löytyy todella päteviä puuseppiä mutta ostakaa toki virosta halvalla ja todetkaa sen jälkeen että halvalla ei saa hyvää. Huvittaa sinänsä itse alalla toimivana että vuosittain tulee useita puheluita että ostin virosta sitä ja tätä ja nyt niistä löytyy jos jonkinlaista vikaa että voisitteko korjata....
- Äijä hki
Kuhmoinen/Päijälä: Ruokolan Puu Oy on todellinen puuseppävirtuoosi.
Kädentaitajalta syntyy niin ikkunat, portaat kuin huonekalutkin.
Olen itse teetättänyt: ikkunat, wanhoja puukaiverrettuja ulko-ovia ja portaita.
Mies on varustettu taiteilijan sielulla ja luovilla käsillä.
Huonekalut ovat todellisia puusepän taidon-näytteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429