Hei!
Minut pyydettiin asuntohaastatteluun ja olen kauhean jännityksen vallassa. Tarjoaako ne minulle asuntoa, kun kerran haastatteluun pyydettiin? Olen rauhallinen vuokralainen ja muutenkin varmasti sopiva kandidaatti. Muutan Helsinkiin töiden ja harjoittelupaikan perässä, ja valmistun koulusta ensivuoden alussa. Kämppä siis puuttuu.
Olen pistänyt hakemuksia vaikka minne, mutta ei tärppää. Tori.fi ja nyt olen keskittynyt yksityisiin. Onko alkuasuntojen vuokrataso millainen? Jos muuttaa yksiöön?
Alkuasunnot haastattelu HKI
nuorinainenn
2
132
Vastaukset
- taakanjako
Ei tärppää, ilmeisesti olet vaaleaihoinen. Afrikkalaiset miehet ovat etusijalla, mutta voithan ottaa afrikkalaisen ukon itsellesi.
- öyhhhh
Vuokrat oli ennen edullisia, mutta ei enää tänä päivänä. En suosittele muuttamaan Alkuasuntojen asuntoihin. Asunnot ovat homeessa, ilmanvaihto puuttuu, vioista syytetään asukkaita... jos vain mistään muualta saat asunnon niin ota se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256