Hei!
Neuvoisitteko minua hieman? Olen siis 13 v n.163cm. Haluaisin tietää olenko normi painoinen? Itseni mielestä olen suorastaan lihava! Inhoan käyttää kireitä vaatteita ja katsoa itseäni peilistä. Syön aika vähän yleensä 2krt päivässä en siis lämmintä ruokaa vaan esim puuron aamulla ja illalla leipää. Harrastan ratsastusta ja kotona treenaan. Silti vatsani on kamalan näköinen kun on ns.turvoksissa? Vatsani on littana silloin kun olen parin päivän ajan syönyt yhden leivän per päivä. Olisin varmaan tyytyväinen kroppaani jos saisin vatsani littanaksi ilman että pitää paastota. Mitä vinkkejä teillä olisi?
Vinkkejä kaivataan!
tytteli13
2
95
Vastaukset
- mckoppi.ko
Olet lihava. Ilmoittaudu heti lähimmälle lihavienpoikien kesäleirille.
- tiedän
Jos tietäisin paljon painat olisi helpompi sanoa oletko lihava, mutta jos haluat laihtua niin syö enemmän. Kannattaa syödä paljon proteiinia ja vähentää hiilihydraatteja.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117335Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705801- 955014
- 524265
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233986
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423565
- 552952
- 422457