Olisin kysellyt, että kannattaako mennä tts:ään yhdistelmäajoneuvonkuljettajaksi? Oma tilanne on tällä hetkellä se, että olen käynyt peruskoulun ja minulla on vakituinen työpaikka. Koulutus kestää vain 6 kuukautta. Mitenköhän on töitä sen jälkeen?
Jos jotkut on käyneet, niin olisi kiva kuulla pitääkö olla työtön jne?
Yhdistelmäajoneuvonkuljettaja tts?
6
422
Vastaukset
- kokemustaa
Ei kannata.pidä se oma työpaikka.
- oonkäynym30v
Työttömiä noilta kursseilta yleensä valmistuu. Tuurilla/hyvillä suhteilla voi päästä kurssiin kuuluvan harjoittelun kautta töihin.
- Aloittajja
Mutta pitääkö olla työtön, että tuonne pääsee? Mites, saako samalla adr-luvat? Entäs opintotukea?
- Zyyra
ei tarvi välttämättä olla työtön..onnistuu myös omaehtoisena koulutuksena mutta et saa silloin kuin kuin opintotuen joka on ihan onneton..työttömänä saa paremmat etuudet. Adr luvat saa..jopa säiliö ADR on mahdollista suorittaa. Kyllä töitä löytyy valmistumisen jälkeen jos asenne on kohdallaan..
- Setekijäihminen
opiskelu kannattaa aina jos asenne on kohdallaan. Jos itse tunnet,että tämä homma on se mitä haluan tehdä. Tekijäihmiset erottuvat aina massasta ja tekijöille löytyy töitä aina myös lama-aikana. Näin se vaan menee.
- oppiojaankaataa
tts:llä on puuautolinja. Edellytyksenä kurssille on puuauto-työpaikka. Sinulla täytyy olla ko. työ ennenkuin menet kurssille. Kysy myös JAKK/Sedu ja valmistaudu valmistuvasi ikuiseksi työnhkijaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184