Vältettävät alueet Tukholmassa

sinne-lähtevä

Rinkeby on valkoiselle no-go-zone eli älä-mene-aluetta lähinnä alueen vallanneiden muslimien ja heidän omituisten sharia- yms tapojen takia.

Mitkä muut alueet Tukhomassa on sellaisia, joiita kannattaa vältellä?

8

8390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fillarilla_Ruotsissa

Vieressä oleva Tensta on myös värikästä seutua. Olen ajanut sen läpi fillarilla, enkä nähnyt yhtään valkoista koko matkalla! Todelliset ongelma-alueet ovat kuitenkin tällä hetkellä kaupungin eteläpuolella olevia lähiöitä.

USA:ssa on vastaavissa tapauksissa laitettu matalaksi kokonaisia lähiöitä, jolloin jengit hajoavat ja ongelma on helpommin hallittavissa.

• raivaajatar

Tensta ja Rinkeby pitää ajaa maan tasalle katepillarilla. Samoin muutamat alueet Malmöstä ja Göteborgista.

Suomessa Turun Varissuo ja Helsingin Aurinkolahti ja lähiseudut pitää ajaa maan tasalle.

Olisivat loisivat mamut ja hyyssärit ihmeissään.

• voijessussentään

Noh Noh, Aurinkolahti on suomalian eliitin asuttamaa seutua.

• Rinkebyssä kyllä ei ollut mitään vikaa, kun siellä viime joulukuussa olin. Viihtyisä alue, jossa hyviä kauppoja ja ravintoloita.

• Tukholmatutuksi

Eteläisessä Tukholmassa liikkuessa kannattaa olla varovainen, vaikei sekään mitään vaarallista aluetta ole. Maalaisjärjellä pärjää missä tahansa, kun osaa pitää tavarat piilossa ja jättää ne arvokkaimmat hotellin tallelokeroon...tai sitten kotiin!

Tukholma on tosi ihana kohde, etenkin kesäaikaan. Siellä on ihan erilailla kahvilakulttuuria ja nähtävää kuin Suomessa, eikä perille ole vaikea päästä, kun laivoja kulkee päivittäin ja hinnat on halvat.

Tukholman kuvauksista mielestäni paras on seuraava:

http://tukholma.org/

Kattavaa tietoa, ajan tasalla ja suomalaisen suomalaiselle kirjoittama!!

• HarumelPullah

Ei ole ketjun aloittaja tainnut itse käydä lähelläkään Tukholmaa, saati sitte Tenstaa tai Rinkebyta. Muslimien valtaama sharia alue.....anna mun kaikki kestää! parempi jäädä sinne Taka-Hikiälle nauriita hauduttamaan ja maailmankuvaa muodostamaan.

• Fillarilla_Ruotsissa

Tämän päivän saldo, yksi kuollut ammuskelussa ja pari haavoittunutta, ylitti jopa Suomessa uutiskynnyksen.

• lostsweden

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe