Niin, mistä löytäisin housut/farkut. Mieluiten sellasia rock henkisiä, farkut jos löytyy niin mustat ja niissä saisi jotain olla, ei perustylsät farkut. Emp:llä voisi olla mahdollisia.
Ongelma kun tässä on se, että tykkään sellasista, missä on vetoketjut lahkeissa, mutta kun housuja pitää pystyä lyhentämään. Olen lyhyt ihminen ja omaan leveän lantion. Pituutta alta 140 cm ja ikää reilu 20. Ja ei, en osta lastenosastolta. Ensinnäkään ne ei mene mulle enää reisistä ylöspäin jalkaan ja muutenkaan ei. Teetättää en voi, olen opiskelija.
Mistä löydän housut/farkut
Ongelma
2
80
Vastaukset
- Ongelma
Ja asun Keski-Suomessa, eli mieluiten jos löytyisi nettikauppoja. Niistä olen jo läpikäynyt Stuntmanin, cybershopin, letherheavenin ainakin. Ja emp:ltä, kuten jo aiemmin mainitsin.
Mietin, että jospa tilaisit/hankkisit normaalikokoiset ja tekisit lyhennyksen johonkin polven kohdalle tai hitusen polven yläpuolelle. Joko suoraan poikki tai sitten vinoleikkaus ja ehkä noin puolen sentin päähän koristetikkaus. Tällöin punttien vetoketjukaan ei olisi ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214