Autolla ajaminen työnä?

MikkoM

Missä työssä saisi ajaa paljon henkilöautolla? Ajaminen kiinnostaa, muttei rekan tai pakettiauton. Laulajat ja myyntimiehet varmaan kelaa yli 100.000km vuodessa, mutta lauluääntä ei ole, eikä myyntihommat luonnistu. Taksihommatkin on sellaista ärsyttävää edestakaisin kelaamista. En välttämättä halua ajaa täyspäiväisesti. Olisi mukavaa ajaa ympäri Suomea jonkin työtehtävän vuoksi, hoitaa työ ja palata illalla kotiin. Onko tällaista olemassakaan?

5

5978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan...

Huoltohommissa, joissa huollettavat laitteet sijaitsevat asiakkaiden luona on tuommoisia työtehtäviä. Duunimatkojen pituus riippuu duunista ja kuinka spesiaalia se on...

• duunari

autovuokraamo työntekijät.olen ollut 4-vuotta kansainvälisessä autovuokraamossa töissä.välillä haetaan autoja ivalosta rovaniemelle.joskus taas oulusta helsinkiin yms.... hakeudu töihin vuokraamoon ja ilmoita pomolle halukkuutesi ns,"keräiliäksi"joka noutaa lentoasemille jätetyt autot pois tai päinvastoin.saat ajaa kylliksesi autoilla.rupeaa liiat halut lähtemään ensimmäisen vuoden aikana.kun minäkin aloitin saattoi tulla viikossa 6000km pelkkiä auton hakuja.nyt istun mielummin toimisto hommissa.

• ite

hae huoltoinsinööriksi tai teknikoksi esim sairaalalaite alalle. ajelua ympäri suomea asiakkaiden luona jossa huolletaan laitteet (vaihdetaan piirilevy) . hommaa tehää rauhalliseen tahtiin, reissut kestää välillä 2-3 päivää.

• Anonyymi

Iltalehden auto testaajan työ

• Anonyymi

Kun taksihommat vapautuivat niin heti alussa tuli vastaan tavaralähetti jolla oli henkilöauto tavara-ajossa. Kertoi että on kiinteähintainen taksi mutta ajaa vain paketteja. En tiedä onko enää pystyssä. Jostain PK-seudulta oli ja ajeli paketin Pohjanmaalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51