Tunsin sinua kohtaan vetoa jo kauan sitten. Kokeilin miten minuun suhtaudut. Huomaan kyllä sinut aina pimeydessäkin. Kätesi ne koskettavat minua satumaisesti. Öisin unessa kierrän ympyrää ja pitkin pihojani leijailen. Lyhyellä muistilla varustettuna annan teille mielipiteeni tärkeästä asiasta. Sitä varten on ponnisteltu vuosituhansia, useita pyhiä paikkojakin rakennettu samalla. Ihmisiä on tuotu luostariin tekemään pyhästävedestä tärkein vientituote maailmalle, sekin on inhimillinen käsite perustuen alkujaan noituudelle ja pyhänveden tuottamalle hegemonialla. Elämänvirran katkaisulla, sillä tarkoitan säännönmukaisia rituaaleja. Yleisesti tapoihin kuuluu säännöllinen harjoittaminen, sekin on inhimillistä. Inhimmillinen käsite on sairas, tai mukava, se voi olla leppoisa, tai edelläkävijä. Tärkein huomio on orastavassa puheessa, joita seuraamalla kantanne selviää, sekin olisi minulle tärkeää kaikkien hyväksi tietenkin. Taikavoima on inhimillinen ja perustuu elämänvoiman hallintaan, sitä on kaikkialla samanarvoisena. Olitpa sitten huono, tai mahtava. Olitpa kerran etevä tai tahdoitko jotakin toisin, silti on olemassa muitakin hartauksia, kuin vain yksi totuus, sekin on osana inhimillistä todellisuutta. Tärkeä huomio on todeksi todennetuissa ja havaitussa käsitteissä se on mielipiteeni miten itse suhtaudun niihin. Yksinkertaisesti ilmaistuna parasta on varhainen herääminen elämälle, kuin verrannolliset ei toivotut käsitteet. Kuten, jos kirjoitan teille sairaudestani tarkoitan sillä olevani terve. Tai kristuksen tapasin minua se hellästi ohjasi suuntaani, sitäkin joskus kiroukseksi kutsutaan. Toivon vain että kuulette omasta tahdostanne ja löydätte tärkeimmän aarteenne elämäänne. Täällä pohjoisella pallonpuoliskolla voi olla haastellista tehdä valintoja mitkä auttavat tukemaan itseänne ja ennenkaikkea toisianne samalla. Jos pyhiinvaellus on kiinnostava aiheena, sen vertauskuvana voidaan kävellä lammen ympäri sormet ristissä. Oma suhtautumisenne ratkaisee sen millä tavoilla on merkitystä millä tavoilla tahdotte saavuttaa sen tärkeimmän.
Tässä on teille iltalukemista
Jormakkalavain
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224