Hävettää eikä unohdu

naaNun

Noin 35 vuotta sitten äiti pörräsi pitkin viikkoa yökerhoissa ja vietti öitä hotelleissa mutta ei isän kanssa. Me lapset oltiin kotona. Miten unohtaa tuo kaikki kun muutkin kuin vain minä sen muistan. Unohtaako muut?

21

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älytöntä

Puhukaa te lapset keskenään asioistanne. Tai hakekaa apua mielenterveystoimistosta

• Anonyymi

Eiköhän ole jo hakenu
        Pipi pää perityy

• Traumatisoitunut

Ei sillä asialla ole enää tänäpvnä merkitystä. Niin teki minunkin äiti, ja kannan nuita traumoja ikuisesti mielessäni. Positiivisesti ajateltuna et olisi sinä ilman nuita kokemuksia ja muistoja. Ei nämä asiat sinusta huonompaa tee.tsemppiä!

• Tarmo.Koikala

Missä koskilainen homo voi tavata toisia homomiehiä?

Asun Valkeakoskella, ja täällä on ahdistava ilmapiiri. Olen tehtaalla paperikoneella töissä, eikä kukaan vielä tiedä että olen homosexuaali.

Erästä työkaveria kerran epäilin myös homoksi, oli hiukan sellaiset elkeet ja lähestyin häntä, muta sitten paljastui että ei hän olekaan homo, homotutkani petti sillä kertaa.

Siis missä baarissa olisi mahdollista ottaa kontaktia toisiin homomiehiin?

Vai järjestetäänkö missään Walkilla yksityisdiskoa homomiehille? Olisi kiinnostavaa tietää.

• heimäolengay
        Tarmo.Koikala kirjoitti:

Missä koskilainen homo voi tavata toisia homomiehiä?

Asun Valkeakoskella, ja täällä on ahdistava ilmapiiri. Olen tehtaalla paperikoneella töissä, eikä kukaan vielä tiedä että olen homosexuaali.

Erästä työkaveria kerran epäilin myös homoksi, oli hiukan sellaiset elkeet ja lähestyin häntä, muta sitten paljastui että ei hän olekaan homo, homotutkani petti sillä kertaa.

Siis missä baarissa olisi mahdollista ottaa kontaktia toisiin homomiehiin?

Vai järjestetäänkö missään Walkilla yksityisdiskoa homomiehille? Olisi kiinnostavaa tietää.

Heslinkiin menet, koska fyrkkaahan sulta löytyy. Hercules on sun paikka, kerta DTM on nykyään ihan hetsku mesta, sisko kertoi.

• Anonyymi

Noilla kokemuksilla ei pitkälle pötkitä

• Alkonkauttajatkoille

Koskikarassa haahuilu voi tuottaa tuloksen,muista vaan oikea homonhajuinen parfyymi,niin pian saat seuraa.

• tsemit

Eihän se sinun vikasi ole ollut. Älä sitä murehdi mitä muut muistavat.elä omaa elämääsi ja anna äidillesi anteeksi

• Anonyymi

Anteeks voi antaa mut unohtaa ei
        Kylmä ihminen on äite joka ei ajatellu kuin itteään
        Kakaroita teki mut ei välittäny

• itsekäs

Tälläisiä äitejä on muillakin ja paljon . Pettävät rikkovat perheensä . Ei siinä lapsista välitetä. Menetettyä aikaa ei takaisin vaan saa . Vaikka kuinka yrittäisi

• mesainkuvi

Äiti ei varmaankaan ole välttynyt kynnysmattona olemisen tunteesta, kun on viettänyt aikaansa eri etsimisreissuilla.

• järkeä

Sillon pitää erota, ei se asioita paremmaksi tee jos vieraissa ym käydään. Siittä seuraa riitoja jotka vaikuttavat lapsiin erotkaa ensin ja menkää vasta sitten

• Anonyymi

Lasten traumat näistä äideistä näkyvät
        Mätkitään kuonoon ja raivotaan
        Puretaan pahaa mitä kotona on nähty ja kuultu
        Käytiin matkoilla ja äitit lähti jahtiin sinne jäätiin hotelliin
        Vuoden äiti

• baarikärpäsentuntenut

Kiitos nimimerkki itsekäs. Asia on juuri noin, kuten kirjoitit.

• muistojapiisaa

Voi, voi! Meidän äiti toi yökerhosta pongaamansa seuralaisia kotiimme, kun emme siellä olleet. Hellät hetket sujuivat ilmeisesti isän ja äidin tai jonkun meidän lasten sängyssä. Siitäkin on kyllä aikaa, mutta muistan sen kyllä ihan hyvin.

• vikuinmame

Mami oli ilmeisesti vauhdissaan, halusi rakastua kaikkiin. Taisi olla kesäolo.

• 66666

Luuli että kukaan ei saa tietää!!

• mema

Se taitaa olla aina

• Anonyymi

Eli ikuinen juhannus pöksyissä.Nam

• Anonyymi

Harvoin sitä pääsee vanhempiaan valitsemaan?

• Anonyymi

Sinulla on tuosta paha olo, etkä pääse yli siitä. Selvästikin myös äidilläsi on ollut paha olo, jota on yrittänyt unohtaa. Jotkut ominaisuudet periytyvät ja siitäkin huolimatta, että kasvuympäristö olisi vakaa. Suosittelen perehtymään äitisi historiaan lapsuudesta asti ja myös äitisi vanhempien historiaan. Saat samalla vastauksia omiin tuntemuksiinsi. Jonain päivänä sitten ymmärrät äitisi toimintatavat ja pääset asiasta yli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe