Avustajat älykkyystestiin

Hirveäämenoa

Kun vammaiselle annetaan avustajalta olisi syytä testata älykkyys. Vajaaälyinen on vaaraksi vammaiselle. Tänään ajoi aikuinen tai teinikäinen vammainen polkupyörällä kevyenliikenteen väylällä avustajan kanssa. Ajoneuvona oli aikuisten kokoa oleva kolmepyöräinen polkupyörä. Sellainen on muutenkin todella leveä, joten avustajan on se huomioitava. Polkupyörän kuljettajasta näki, että sen kuljettaja on vammainen. Ilmesti neurologista vammaisuutta tai jälkeenjääneisyyttä. Pyörän hallinta tuotti vaikeuksia. Eikö avustaja voi pysäyttää pyörää, että liikenneruuhka pääsee ohi. Jouduin taluttamaan pyörää pitkän matkan, kun ei päässyt ohi. Ei ollut kiire, mutta kassissa olevat ruuat pitää saada tälläisena kuumana hellepäivänä viivyttelemättä jääkaappiin.

3

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiireeioominnee

Vammaisella annetaan avustaja??????????? Eiköhän asia ole niin. että vammainen itse valitsee avustajan.
      Kyseenalaistaa voi kaikki asiat jos niin haluaa.

• euromies

Kattopas jos joku aamu ei vaikka käsi ja jalka liiku.ajattelet muuta kun ruokakassiasi.totta että täytyy olla ite perillä jottei väärää avustajaa ota.sen voi itse päättää.eikä kaikki avustajat pidä ilmaisesta matkailusta lappiin tai minne nyt milloinkin tekee mieli.hotelli kuolema tulee.tai peräpukamat matkailu autossa istumisesta.enkä ottas vanhaa mummoa riesaksi.mulla on sama ollu vuosia ja paljon on ajettu ,asuttu hotelleissa jne.ite joutuu maksaa reissut mutta vakuutusyhtiö työntää rahaa.25v palkka juoksee jos henki pihisee.ajan luksus autoilla kun on käsikaasujarru .vastapuolen 80v.maito hakureissulle tulee n.4miljoonaa euroa hintaa.kaikkineen mitä joutuuvat maksamaan mulle ja välillisesti fyssaan,lekureihin jne.no vastapuoli kupsahti iha ite mutta yritän elää vaikka vittuuksillaan ja kalliimman mukaan.eikä nuorista joilla ei ole mitään koulutusta terveysalalta ,ole avustajaksi.täytyy olla sairaanhoitaja tai lähihoitaja.muuten voi unohtaa ainakin mut.thaimaasta saa ahkeria.

• on_____

Samaa mieltä. En ymmärrä miksi avustajat eivät käytä maalaisjärkeään. Todella erikoisia asioita on tapahtunut. Missä heidän vastuunsa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43