Olen ostanut Hitachin tuotteita ja nyt olen huomannut ettei niihin saa varaosia. Aikaisempaa kokemusta huollon ongelmista on ollut sähkökoneilla. Nyt erehdyin ostamaan Hitachin moottorisahoja (tarkennuksena etteivät kaikki tule Kiinasta). Huollosta ei löydy osia hyllystä. Mikä on vielä käsittämätöntä, on maahantuojan toiminta. Lähetin palautetta aiheesta yhteystiedoillani ja vastausta ei ole tullut. Eli heiltäkään osia ei sitten saa. Polttomoottorihuollon listalta olevaan yritykseen otin yhteyttä niin heidän vastaus oli etteivät he myy kyseistä sahamerkkiä vaikka heidän nimi oli Hitachin virallisella sivulla (kyseinen lista http://www.hitachi-powertools.fi/service-3/lisaeinfoa). Mielestäni 2000 luvulla yritysten tai ainakaan maahantuojien ei pitäisi toimia kyseisellä tavalla.
Maksakaa ennemmin jostain muusta merkistä jolla huolto pelaa. Mikäli koneitä käytetään ammattikäytössä niin varaosia tarvitaan merkistä riippumatta.
Hitachin huolto ja varaosat
ent.ostaja
3
3129
Vastaukset
- Varaosaton
Sama tilanne on täälläkin. Saha teho/painosuhteeltaan ihan ok. Kytkimen rumpu alkaa olla finaalissa. Lähetin s-postia kahdelle ko. sahaa myyvälle liikkeelle, kumpikaan ei vaivaudu vastaamaa. Mahtaa seuraavat sahat tulla laskevan auringon suunnalta.
- Anonyymi
Kaasuttimen kalvoja olen ehtinyt netin kautta ei oo löytynyt.
- Anonyymi
Kamalaa, mitä muuta ei ole löytynyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449