Puhelimessani on skannerin mukaan Certifi-gate-haavoittuvuus.
Olen ottanut nyt synkronoinnin pois päältä sekä Google- että WhatsApp-tileiltäni. En kuitenkaan haluaisi poistaa niitä kokonaan...
Uskallanko käyttää WhatsAppia ja pelata Play kaupan kautta asennettuja pelejä ennen kuin puhelimeen on tullut päivitys? Entä uskallanko käyttää nettiä?
Onkohan puhelimeni vaarassa? Minulle nimittäin tuli eilen mms-viesti, ja minun piti avata mobiilidata nähdäkseni viestin. Samoin piti tehdä, kun lähetin mms-viestin.
Minulla on käytössä automaattiset päivitykset, jos se jotenkin vaikuttaa tähän asiaan.
Kiitos vastauksista!
Puhelimeni haavoittuvuus
MitäTeen
1
95
Vastaukset
- uskaltaakäyttää
Uskaltaa käyttää eikä tarvitse ottaa mitään pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351