nikotiini asunto

uuvuksissa

Tein myös ison maalaus urakan eristemaalilla. Seinät ja katot useaan otteeseen. Hajua on vielä vähän kun eteisen oven aukaisee. Mulla on 5 puuovea (laakaovi) massiivinen. Onko haju niissä ovissa ? Kuinka niistä saisi parhaiten hajun pois?ei voi hangata kidesoodallakaan.

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, pesun jälkeen kannattaa yleensä otsonoida ennen varsinaista maalausta, muuten haju jää ja tulee maalin läpi.

Nimim: Tuollaisia vuokrannut ja myynyt

• rane2

Lakkabensiini/tärpätti niillä pyyhit/kuivaat, jos lakkaus/maalaus päälle lisäksi.

• Akkuhappo

Akkuhapolla kun pyyhkii pinnat niin lähtee mahorkan hajut. Toimi meillä hyvin kun juoppo vuokralainen oli vetäny sätkää kavereidensa kanssa niin että seinät ja katto oli aivan keltaisena.

• KylSeSiitäTasaantuu

Eiks kannattais antaa olla? Hanki vaikka sopivia kukkia/kasveja jotka peittää/poistaa tehokkaasti hajua. 1-2 kk ja se "tupakin" haju lähtee jo muutenkin.

Itse savustin aikoinani omistamani osakkeen huolella kunnes sitten lopetin. Ihan normi remppa putsauksineen ja maalauksineen. Tosin aika tarkkaan pyyhin kaikki mahdolliset pinnat, mm. kiintokaapit ja komerot sisältä ja päältä. Vuosi meni ja laitoin asunnon myyntiin. Kysyin välittäjältä haiseeko tupakka - ei kuulemma haissut, eikä näytöilläkään tullut kommentteja. Kauppa tehtiin ja uusi omistaja sai raikkaan, rempatun kämpän.

• cameliatoppa

Se on terva (tai joku niistä kolmestatuhannesta muusta myrkystä) kun haisee, nikotiini on hajuton myrkky;)
      Pese kunnolla yleispesuaineella ja rätillä ja huudo puhtaalla vedellä ja rätillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe