Etsin taannoin Pirkanmaan alueelta hyvää autojen ruostesuojauksia tekevää firmaa. Netistä löytyi vaihtoehtoja ja päädyin Nokian Senoteciin. Eipä olleet nettikommentit väärässä: palvelu oli todella ystävällistä, pääsin itse seuraamaan ruostesuojausta ja sain vielä valokuvia työn eri vaiheista. Laitatutin lisäksi äänieristyksen takakonttiin. Olen asioinut Senotecissa sittemmin uudestaan autopesujen ja rengasvaihtojen puitteissa ja olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun. Työn jälki on siistiä ja työt tehdään ammattitaidolla. Omasta puolestani kiitän Senoteciä hyvästä palvelusta ja suosittelen heitä.
Sivumainiten: kun nyt pääsin näkemään auton alustan ennen ruostesuojausta, en jätä enää yhtään autoa ruostesuojaamatta. Tehdas"suojaus" (irrotettavat muoviliuskat ja -elementit) ovat yhtä tyhjän kanssa.
Hyvä ruostesuojausfirma Pirkanmaalla
Ruosteenesto
2
530
Vastaukset
- Senotec
Kiitoksia hienosta palauteesta. Satuin pitkästä aikaa kurkkaamaan mitä täälä kirjoitellaan. Tyytyväinen asiakas on meille käsityöläisille aina se tärkein juttu.
- Ehditköhyötyä
Pidätkö autoasi pitkään? Muutenhan tuo ei uuden auton ostajalle kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296