Onko kelleen muulle soitettu mumerosta 372291?
itse en huomannut vastata mutta vähän jäi kiehtoo mistä on yritetty soittaa... :D
15 päivä tullu soitto... aivan outo numero..
Onko Kelleen Soitettu Numerosta..??
13
3317
Vastaukset
- satu
toiha sun mutsis numero!
- Maniac™
no ei taia olla...
joku salainen numero ainaki.. - varoa
Maniac™ kirjoitti:
no ei taia olla...
joku salainen numero ainaki..Tuohan taitaa olla keskusrikospoliisin numero. Sinuna tuhoaisin kovon ja äkkiä. ;)
- Eesti
Sehän on Viron suunta numero. Voi olla, että joku tuttus on viinanhakureissulla siellä ja jostain puhelimesta soittanut. Tai ihan väärä nuemro...
- Glf69
Voi olla että on Virve käsiradio mistä soitettu
- kaikkis11
Mulle on nyt kaksi kertaa soitettu tuolta. En ilkeä vastata koska numero on niin outo, tiedä mistä päin maailmaa se tulee ja millainen lasku lävähtää. Onko jollain tietoa soittajasta?
- ..
Mulle on kans tullut samasta numerosta kaksi kertaa puhelu, kummallakin kerralla olin töissä, jua huomasin puhelut vatsa myöhemmin. Kiinnostaisi kanssa tietää kuka mahtaa soitella?
- niher
2 kertaa mullekki on tullu soitto kyseisest numerost >_>
- outo numero
Mulle tuli tuosta numerosta 13.7 puhelu. En uskaltanut vastata, mutta viron suunnalta taitaa joku soitella.
- Elle N'
Ei oo kelleen näyttänyt nakelleen. Kenellekään en vittuile.
- ropelilakki123
miks teillä on puhelin jos te ette uskalla vastata siihen?
miten hitossa ihmiset piti yhteyttä edelliset 100 vuotta kun kukaan ei mistään puhelimesta nähny kuka soittaa... - kalle, kille, kulle,
Kuka ihme on Kelle? Vielä isolla kirjoitettuna.
- Soittelija®
No pitää varmaan lopettaa se soittelu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194