Myllis jäi aisan kannatajaksi.
Miten Jampe reakoi tähän tietoon.
Hatunen panee rouvaa mylliksen selän takana
17
358
Vastaukset
- feikitkin.panee.feikkejä
Prouva ja Myllis ovat samassa kehossa joten siinä onkin
sellainen seksilaji jolle en nyt keksi edes latinankielistä
nimeä. Laajemmin asiaa harrastaneet voisivat auttaa. - harrastettuon
Itsetyydytys.
- tietäjä_48
Ei todellakaan pane.
- billu.50.euroa
Pääseekö Topi ollenkaan enää jyystämään kun rahat loppuivat?
billu.50.euroa kirjoitti:
Pääseekö Topi ollenkaan enää jyystämään kun rahat loppuivat?
Jarmo! En ole mikään viidenkympin huora, jos niin haluat uskotella! Minulla ja Topilla on aivan hyvät ja intiimit välit, jossa rahalla ei ole merkitystä. Häiritseekö sinua todellakin minun ja Topin välinen seksisuhde? Tuntuuko sinusta siltä, että minä vein Topin sinulta, koska hän ei suostunut makaamaan kanssasi?
- hietamäkinen
RouvaHoikkala kirjoitti:
Jarmo! En ole mikään viidenkympin huora, jos niin haluat uskotella! Minulla ja Topilla on aivan hyvät ja intiimit välit, jossa rahalla ei ole merkitystä. Häiritseekö sinua todellakin minun ja Topin välinen seksisuhde? Tuntuuko sinusta siltä, että minä vein Topin sinulta, koska hän ei suostunut makaamaan kanssasi?
Olen pahoillani jos loukkasin rouvaa arvioimalla hänet
50 euron arvoisesi, ehkä se meni yläkanttiin joten
onko se taksa 20 euroa ? hietamäkinen kirjoitti:
Olen pahoillani jos loukkasin rouvaa arvioimalla hänet
50 euron arvoisesi, ehkä se meni yläkanttiin joten
onko se taksa 20 euroa ?Eheytyksestäsi haluan palkkioksi 100 euroa, mikäli onnistun tekemään sinusta terveen. Jos epäonnistun, palkkiota ei tarvitse maksaa.
- tehdään.mestari
Montako kertaa tuolla satasella saa yrittää?
tehdään.mestari kirjoitti:
Montako kertaa tuolla satasella saa yrittää?
Eheytykseen sisältyy 10 eri hoitokertaa. Mikäli näiden jälkeen olet yhä homoseksuaali, palkkiota ei tarvitse maksaa!
- t.Pro
Saako työtön alennusta aatteen nimessä? Voiko maksaa Pirkka-oluella? Lähtisitkö Tampereelle, omalla kustannuksella tietysti?
Hatunen jatkakoon rauhassa panemistaan kunhan jättää minut rauhaan.
- Anonyymi
JarnoKorhonen-rankaisija kirjoitti:
Rankaisemalla Hatusta se vois pannakin.
Niinpä
- Anonyymi
onko se tapa makoisin asento
- Anonyymi
kylähullun feikkiolentoen kolmen kimppa
- Anonyymi
olisi mukava tapahtuma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717