Mistä löytää suomalaisia perheitä

Aupairi

Oisko täällä jollain vinkkejä mistä voisi löytää enemmän suomalaisia/puol-suomalaisia perheitä? Olisi kova halu lähteä välivuoden ajaksi ulkomaille työskentelemään ja haluaisin juuri suomenkieliseen tai puoliksi suomenkieliseen perheeseen...auttakaa jos jollain on tietoa mistä tämmöisiä perheitä voi metsästää? Kiitos paljon etukäteen!!

7

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmi96

Samaa mäkin olen yrittänyt etsiä :/ fb, hoitopaikka.net, tää sivusto. Mun mielestä au pair woldr -sivustolla ei ole kovin paljon suomalaisia/puolisuomalaisia perheitä, mutta sitä kaikki ovat suositelleet. Toivottavasti näistä on apua sulle :)

• auppari

Täälläkin kaipailtaisiin vinkkejä, mistä etsiä!

• ex-aupair

En nyt osaa mitään yhtä ainoaa sivua antaa, mutta suomalaisilla on usein omat fb-sivut. Tyyliin suomalaiset saksassa. Sinne voisi tietenkin tehdä kyselyn, jos joku tarvisi au-pairin tai sitten tietäisi jonkun. Tosin en tiedä miten ne sellaisesta tykkää niissä ryhmissä. Tälle vuodelle olette hieman myöhässä, kun koulut kohta alkaa, mutta yrittää kannattaa aina. Monessa maassa on myös suomikouluja, jos niiden sivuilta saisi vinkkejä tai voisi jättää ilmoituksen. Monesti uusi au-pair saattaa jättää leikin kesken, niin kannattaa ilmoitella itsestänsä. Tiedä vaikka olisitten syksyllä jo hommissa.

• Satutäti

Hei! Me laitoimme Au Pair Worldiin profiiliimme taas vasta toissa päivänä. Olemme nimittäin espanjalais-suomalainen perhe joka etsii uutta aupparia ensi tammikuusta lähtien vähintään 6kk:ksi koska nykyinen aupparimme lähtee takaisin Suoleen joulukuussa. Asumme Aurinkorannikolla ja meillä on 6-v ja 3,5-v pojat. Au Pair Worldin sivuilta meidän perheen tiedot löytää minun nimellä, eli Satu Kääriäinen. Suosittelen etsimään toisia puolisuomalaisia perheitä myös noiden sivustojen sekä Facebook ryhmien kautta.

• Aupair

Itse ainakin keväällä löysin useita (puoli-/)suomalaisia perheitä aupairworldista. Kai se riippuu siitä, että minne päin haluaa. Euroopasta ja ainakin Saksasta löytyy paljon.

• Aupair

Kannattaa etsiä Facebookista. Siellä paljon ihmiset kyselee au paireija. Jos Britanniaan kaipaa niin esim. Britanniansuomalaiset, Finnish People living in London, London Finnish Mums, Finnish Mums in England, Etela-Englannin Suomimammat, Suomalainen au pair, Bournemouth & Poole Finns on hyviä ryhmiä. Muualta Euroopasta kannattaa kysellä ryhmästä ulkosuomalaiset äidit.

• Costaperhe

Hei! Etsimme Au pairia Lissaboniin, kiinnostaisiko? Suomalais-Portugalilainen perhe, yksi lapsi 9v joka puhuu englantia ja portugalia, työhön sisältyy leikkimistä, kodinhoitoa, ruoanlaittoa ja suomenkielen opetusta pojalle. Yht. tiedot: caritatissari@gmail.com.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55