Uusi hiustenpidennysten verkkokauppa

Hiuskuume

Moi!
Googlailin tossa hiustenpidennyksiä kun iski kamala hiuskuume. Kaveri oli tilannut hiuksensa www.hairmarket.fi kautta ja suositteli mullekkin. Kaverin hiukset oli aivan ihanat ja aika edullisetkin. Osasi kertoa että slaavilainen hius on parempi laatuista kuin eurooppalainen. Verkkokauppa on kai aika uusi niin vielä ei aiheesta netistä oikein löydy. Haluisin kysellä onko muilla kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta? Mikähän on toimitusaika? Värejäkin tuntuu olevan paljon tarjolla. Kertokaa hei kokemuksia kun tuolta nyt aion tilata! En jaksa odottaa et saan yhtä ihanat hiukset kun kamulla!!!

4

1929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse tilannut tuolta, hukset tulivat n.viikossa, väri mätsäsi täydellisesti, tosin mulla on tosi helppo väri muutenkin, kun on tumman ruskea. Nyt ollut hiukset päässä jo yli kuukauden ja hyvässä kondiksessa ovat, mutta olen myös hoitanut niitä. Ulkopuoliset eivät omista hiuksista erota, kun tukka tuntuu erilaiselta kuin intialainen hius, ei niin sliipattu, vaan lähempänä oman hiuksen rakennetta

• Piutui

Suosittelen katsomaan
      sivuilta www.shop.fres-h-air.com
      Itse löysin tuolta erittäin pätevät hiustenhoitotuotteet.

• Anonyymi

Oma kokemukseni kyseisestä paikasta on se, että en ikimaailmassa tilaisi tältä firmalta enää yhtään mitään. Toimitusajaksi luvataan 2-3 viikkoa, mutta kuuden viikon jälkeenkään ei tuotteita näy. Kyselyihin, missä tuotteet viipyy, ei vastata. Asiakaspalvelu on niin ala-arvoista, että harvoin niin huonoon palveluun törmää. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, vaan aiempi kokemus kyseisestä firmasta oli täysin samanlainen. Jotenkin vain kuvittelin, että se oli ainutkertainen juttu, mutta ei. Ei enää ikinä täältä.

• Anonyymi

Näissä hiuksissa myös teippi on ihan järkyttävän huonoa. Pysyy kyllä hiuksissa mutta yritäppä irrottaa. Aiemmat teipit (muualta tilatut) on lähtenyt hyvin hiusten mukana kun hiukset on irrotettu mutta näiden teippi jää omaan hiukseen ja tarrautuu niin tiukasti että hommat hiukset varisee samalla ku yrittää irrottaa.

0/5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe