suljetuin silmin kuljemme aikamme. pysähdymme hetkeksi ja menemme eteenpäin. loki kirja on näkymätön. välillä jos karille tömähdämme. peruutamme ja taasen teenpäin. maali vikaisena otamme kirjamme uudeelleen. tutkimme reittiä. harhaan on sumussa menty ja rajusti. hetkinen. otan lasit päähän. mitäs juutas. laudan palaa olen kantanut koko elämän.
peitetty
avaruus
1
174
Vastaukset
- hulda
sinä olet tosi surkimus. lopeta kirjoittaminen. ei koskaan sinua lueta. huonnoimmat lukija määrät sinulla toistaiseksi. vaihda minääsi. et vain ole kaksois olentoni. onkos huldalla homoeroottisia piirteitä. poikkeavaksi luulevat. vielä miehenä pitävät. päästä minut otteestasi. kummalla nimimerkillä jatkat. peili teoreettinen tutkielma. vainoharhainen harha. toiseen minääni olin tarttua. huldahan minä. mutta olipa lähellä. haista pitkät eilinen minäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068