MiehenAjelu

SaunaHot

Eli pitääkö miehellä olla kainalokarvat ja alapään karvoitus? Vai kaikki pois?

21

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AjelutOn

Kainalokarvat pois, jotta ei haise jatkuvsti hielle...
      Alapää siistitty, eihän tällä karvankasvunopeudella mitään sileetä pysty pitämään.

• Anonyymi

Tarvitsen naisen joka ajaa karvat pois. Pitää olla nahkahame päällä.

• maailmannainenn

Itse en tykkää jos mies haisee hielle, mutta ei haittaa vaikka vähän ois kainalokarvoja. Eli siis hygenia pitää olla kunnossa ja kainalot siistitty. Alapää kans siistitty tai paljas.

• Nuort

Olen vanhempi nainen ja posliini. Fetiissi on kun saan nuorta poikaa. Vaikka olen viisikyppinen niin saanut houkutellu nuoria sänkyyn. Ajan karvat pois jos kasvaa ja saan kiksejä kun saan naida paljasta munaa.

• fsdsfd

Vahempikin nainen on todella kiihottava jos omistaa posliinin. Melkein tuli jo pelkästä ajatuksesta.

• Miesnäkökulma

Itse ajan kainalokarvat ja persekarvat. Jenkeissä on sanonta dingleberries. Dingleberries kuvaa kakkakikkaroita joita tuppaa jäämään karvoihin jos ei alapese joka kakallakäynnin yhteydessä karvaista persettään. Hygieenisempää olla ajeltu.

• dasdfgd

Suomessa niitä kutsutaan "paskanmarjoiksi"

• Paljaanahyvä

Samoin täällä, karvoitusta ainoastaan munan yllä lyhyt tumma sänki.

• mikäseon

Rekkamiehen pastilli

• Paljashäpy

Ei pidä, yäk! Kaikki pois vaan, myös pyllystä kiitos.

• luontose

Karvoja pitää olla, varsinkin alapäässä. Sekä miehellä, että naisella. Luonnollisuus kunniaan.

• asdbrtghr

Olen osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

• Kainalokarvat pois ja alapää siistitään :)

• Maunokainen

Ehdottomasti kaikki muut karvat pois paitsi synninsilmän ympärillä on oltava kunnon pehko.

• Anonyymi

karvat oltava muuten miehellä ei mitään eroa naiseen , ehdottomasti ukko karvoilla

• Anonyymi

Kainalokarvat ajan lyhyeksi muutaman viikon välein eli kun ne on noin sentin mittaiset. Nivusista lyhennän sellaiseen siistiin parin sentin pituuteen, että ei ole pehko, mutta ei myöskään karvaton. Siistiä ja ei ala haista.

• Anonyymi

Minulla on alapään karvanlähtö-aika joka kuukausi, kesällä useammin.
      Olen pippeli paljaana jatkuvasti.

• Anonyymi

Joo ilman karvoja mennään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ilman karvoja mennään

Samoin täällä ilman karvoja. Kainalot , genitaali ja kulkuset. Huikset lyhyt sänki, eikä partaa.

• Pošliini on paras

• Kaikki pois !

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5437
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      566
      2008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1135
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe