Eli siis... Omistan counter stike global offensive nimisen pelin steamissä. Peli ei yhdistä servuihin eikä edes tule mitään servereitä pelkkää tyhjää ja jos koitan pelata casualia niin tulee vaan " failed to connect to the match " Eli heittää mut ulos aina pelistä. Yks kerta ku olin pelaamas competitivee nii yhtäkkiä heitti mut ulos pelistä ja ei enää yhdistäny peliin.. eli netin kanssa jotain häikkää. Mutta jos joku osaa mitenkään auttaa asian kanssa niin oisin todella kiitollinen :) Oon aika paska näitten tietokoneiden kanssa joten tarttisin kipeesti apuu D:
Cs Go kusee D: APUA!
csgokusee
2
168
Vastaukset
- csgokusee
Piti vielä lisätä että oon koittanu niitä steam support juttuja mutta en ottanu niistä ajureista mitään selvää joten en uskon että se liittyy mihinkään muuhun kuin nettiin mutta netti toimii muuten ihan hyvin mutta välillä tosi hidas netti mutta joo en tiiä sitte D:
- xdxdxdxdafcpro420lolxd
Emmötiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117325Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705761- 954994
- 524225
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233976
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423525
- 542929
- 422447