Mikä ero on rajun seksin tuoman orkun ja hellän seksin tuoman orkun ero nainen.
erillaiset orkut
7
157
Vastaukset
- SopivastirajuaNainen28
Itsellä ainakin suuuri vaikeus saada hellästä seksistä orkkua mitenkään. Rajumpi käsittely kiihottaa minua niin paljon enemmän, esim klitoriksen voimakkaampi käsittely saa minut ihan sekaisin/kiimaan. Parasta on jos seksin aikana on vibra mukana klitoriksella... Harva, liian harva mies on tarpeeksi 'raju' seksin aikana... Monesti joutuu satunnaisen seksin jälkeen tyydyttämään vibralla itsensä. Vaikka moni mies väittää että osaa olla manipuloiva/raju, ei sitä kuitenkaan ole...
- SopivastiRajuaNainen28
nalyk52 kirjoitti:
Tulisin ilolla sun koneenkäyttäjäksi ja huoltajaksi....
Niin moni sanoo ;)
- mieskalu
Kiitos rehellisestä ja hyvästä vastauksesta, mutta haluaisin tehdä vielä jatkokysymyksen. Millaista on mieleisesi kova klitoriksen käsittely? Ja millaisesta muusta kovasta käsittelystä pidät? Naiset eivät kovin mielellään puhu ja esitä toiveita näissä asioissa. Eli mitä on sopivasti rajua Sopivasti Rajua Nainen 28:lle?
- Sopivastirajuanainen28
Laitatko sp osoitteen niin kerron :)
- mieskalu
Sopivastirajuanainen28 kirjoitti:
Laitatko sp osoitteen niin kerron :)
En halua panna tänne sp osoitetta, mutta sinun rehellinen vastaus kiinostaa varmasti meitä monia miehiä. Yleinen käsitys mitä nainen haluaa, on että miehen tulee olla hellä. Totta, mutta olen huomannut, ettei tämä naisen orgasmiin aina riitä. Eli se on tylsää näpertelyä. Sitävastoin alkukantainen rajumpi juttu sytyttää. Mutta eihän nainen voi tällaisesta toiveesta kertoa miehelle face to face. Joten kerro sinä meille miehille, mitä se rajumpi seksi on, se mikä tuo nautintoa, se millä pääsee loppuun ihanaan orgasmiin.
Onko se junnaavaa voimaa vai yllätyksellistä klitorisen kiusaamista vai mitä?
Ja mitä lisäjuttuja kovempaan seksiin, sellaiseen loppuun vievään?
Turvallisissa rajoissa aina mennään, mutta mikä sinussa herättää naisen?
Onko ristiriita siinä, että lähdetään hellästi, yllätyksellisesti kaikki tulee kovemmaksi vai mitä?
Ymmärrän, että kaikki on tilanteesta ja fiiliksistä kiinni, mutta mikä on naisen logiikka?
Tunnen naisen, joka on "madonna", mutta nauttii pakotetuksi tulemisesta, ei laukea hellässä seksissä, mutta kun voimakkailla otteilla häneltä otetaa oma tahto pois, johan alkaa tapahtua. "(mutta eihän näistä sovi puhua)"
Eli sopivasti raju nainen, kerro miten sinua tulee käsitellä, jotta pääset loppuun.
Olen lähellä tietoa, mutta niin kaukana. Please?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738