Mikrofoni ei toimi

Tumpeloko?

Asensin Skypen koneelleni. Pääsin jo kerran sitä testaamaan, kaikki toimi. Nyt yhtäkkiä minä kuulen puheen, mutta minun ääni ei kuulu toiselle osapuolelle. Huomasin, ettei mikrofoni toimi. Missähän vois olla vika?
Piuhat on oikein, kuulokkeet, jossa mikrofoni sijaitsee, eivät olleet edes mistään halvimmasta päästä. Mikä neuvoksi? Pitääkö kuulokkeet kiikuttaa takaisin kauppaan.

6

2849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semophile

Testaa mikrofoni. Eiköhän koneestasi löydy joku nauhuri. Wintoosasta pitäisi löytyä Ääninauhuri eli sndrec32.exe

• Tumpeloko?

Testasin mikrofonia. Ei toimi. Kyllä harmittaa. Liekö yleinenkin ongelma tällainen?
        Kai minun pitää kiikuttaa nämä kauppaan ja vaihtaa. Harmi!

• jeees
        Tumpeloko? kirjoitti:

Testasin mikrofonia. Ei toimi. Kyllä harmittaa. Liekö yleinenkin ongelma tällainen?
        Kai minun pitää kiikuttaa nämä kauppaan ja vaihtaa. Harmi!

kato onko niissä kuulokkeissa mitään mikfofoni kytkintä, ja tarkista että se mircofonin piuha on varmasti oikeessa reijässä. jos sä koitat puhuu siihen mikrofoniin vaikka yksinäs niin se sun äänes ei kuulu välttämättä niistä kuulokkeista jos sulla on asetukset niin... mutta kyllä ääninauhurin siihen pitäis reakoida. tarkista viel että se mikrofonin piuha ei oo murtunu mistää kohti

• nimetön juippi
        jeees kirjoitti:

kato onko niissä kuulokkeissa mitään mikfofoni kytkintä, ja tarkista että se mircofonin piuha on varmasti oikeessa reijässä. jos sä koitat puhuu siihen mikrofoniin vaikka yksinäs niin se sun äänes ei kuulu välttämättä niistä kuulokkeista jos sulla on asetukset niin... mutta kyllä ääninauhurin siihen pitäis reakoida. tarkista viel että se mikrofonin piuha ei oo murtunu mistää kohti

Kato vielä ääniasetuksista. Pääsee ainakin ääninauhurista sinne. Ja sieltä se mikki kohta ettei se ole mykistetty.

• Pinja__
        nimetön juippi kirjoitti:

Kato vielä ääniasetuksista. Pääsee ainakin ääninauhurista sinne. Ja sieltä se mikki kohta ettei se ole mykistetty.

Mulla on sama ongelma. Mesessä jos koetan käyttää mikkiä, niin kone laittaa asetuksiin mikrofonin kohdalle "mykistä/vaimenna". Jos otan pois ja yritän uudestaan, se menee taas siihen se rasti. Mikä neuvoks? Nää on jo toiset kuulokkeet, jotka tekee samaa... :S Help??

• cilice
        Pinja__ kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Mesessä jos koetan käyttää mikkiä, niin kone laittaa asetuksiin mikrofonin kohdalle "mykistä/vaimenna". Jos otan pois ja yritän uudestaan, se menee taas siihen se rasti. Mikä neuvoks? Nää on jo toiset kuulokkeet, jotka tekee samaa... :S Help??

Mulla olis sama homma. Olisiko ratkaisua nykytietotekniikkatietäjiltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5254
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4408
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2561
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1938
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe