Minulla on tollainen PowerPro 0.23mm kuitusiima ja PLATIL GHOST FLUOROCARBON SIIMA 0.40mm tapsisiimana tapsin pituus noin 30-40cm mutta en saa noita kahta siimaa pysymään yhdessä kun aina luistavat solmu\liitos kohdasta irti toisistaan olen käyttänyt unisolmua ja muitakin olen kokeillut mutta - aina vaan irtoavat - toisistaan olen myös - solmut kostuttanut - tehdessä eli mikä avuksi\mitä mahdollisesti teen väärin .Minkä laisia te käytätte ja suosittelette tohon hommaan.
PowerPro -monikuitusiimat ovat lunastaneet paikkansa aktiivikalastajien vakiosiimana. PowerPro on erittäin tasalaatuinen, pyöreäprofiilinen, helposti käsiteltävä huippusiima joka ei aiheuta yllätyksiä kriittisellä hetkellä ennätyskalaa väsytettäessä. PowerPron lähes venymätön rakenne perustu synteettiseen Spectra-kuituun, jonka merkittävä piirre on erittäin korkea vetolujuus / paino -suhde. Se kestää 10 kertaa kovempaa vetoa kuin teräs mutta silti se on niin kevyttä että se kelluu. Spectra ei ime vettä, joten se on ideaali ainesosa kalastussiimoihin. PowerPro -siiman laadusta kertoo Kansainvälisen Urheilukalastusjärjestö IGFA:n World Record Achievement Awards –palkinto.
PLATIL GHOST FLUOROCARBON SIIMA 200M
Kuitusiima ja peruke
Jakie
2
1690
Vastaukset
- Laskee
On paljon vaihtoehtoja. Esim. tee fluoroon perfection loop ja laita kuitu siihen Palomarilla. Tai sitten ohuempi solmu esim. tuolta http://www.prokalastus.fi/kalastus-info/solmu-opas
- FireLineFani
Itsellä oli saman tapainen jos ei ongelma niin opeteltava juttu kuitenkin. Itsellä on toiminut 0,12 Firelinen ja 0,30 fluorcarbonin yhdistäminen Allbright-solmulla niin hyvin ettei ole ollut pienintäkään tarvetta opetella muuta solmua; siis tässä kahden reilusti erivahvuisen siiman liittämiseen toisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191