Häät

Love Stupido

6

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolsti_mapko

Häät rules

KAhdet häät tullut koluttua venäjällä- Omat vietettin about 6 v sitten hgin maistraatissa. Humpalla käytiin ilalla Zetorissa, Popeda oli häävälssina.

Äiti muori vähän marisi, kun muistin kertoa porukoille kyseisestä tapahtumasta vasta kahden vuoden päästä ns h-hetkestä....

• Love Stupido

Kait äitimuorisikin on jo leppynyt. Ostin äsken Ljubea yhden plätyn. ¨Tämä levy: Kto skasal.... ei tähän mennessä mitä olen kuunnellut ole vielä innostanut.

Mistä saan netistä ohjelman, jolla käyttää tarvittaessa venäläisiä aakkosia? Näppäimistön maa-asetuksia en viitsi muutella. Huonoja kokemuksia.

• Love Stupido
        Love Stupido kirjoitti:

Kait äitimuorisikin on jo leppynyt. Ostin äsken Ljubea yhden plätyn. ¨Tämä levy: Kto skasal.... ei tähän mennessä mitä olen kuunnellut ole vielä innostanut.

Mistä saan netistä ohjelman, jolla käyttää tarvittaessa venäläisiä aakkosia? Näppäimistön maa-asetuksia en viitsi muutella. Huonoja kokemuksia.

tuo Ljube.

Lähden jatkamaan päivän viettoa. Katsokoon kukin aikansa tästä linkistä:

http://www.lares.dti.ne.jp/~yugo/storage/monocrafts_ver3/03/index.html

Sääliksi käy kaveria :)

• katjab
        Love Stupido kirjoitti:

minä olen noutanut, mutta taitaa olla se näppäimistötukivaihtoehto?

http://setka.tkukoulu.fi/fckkyrilliikka.htm

Ei kyllä ole sotkenut hommia mitenkään ainakaan minulla? Vaihtaa voi kätevästi kieltä tuolta alhaalta FI RU sinisestä pikkupainikkeesta. очень хорошо раъотает.

Ensin tulostelin keyboardin kuvan ja naputtelin sen avulla, mutta Junonalta löytyikin sitten tämä vallan mielenkiintoisesti pelittävä näppis..

Sitten esim. Tucowsilta löytyi PopChar niminen ohjelma, mutta ilmaisessa versiossa ei ole kaikkia kirjaimia, joten oli aika hyödytön. Muualta voisi ehkä löytyäkin täysversio, mutta hidasta on hiirellä klikkailla kirjaimia, joten en viitsinyt sitten etsiäkään.

• Love Stupido
        katjab kirjoitti:

minä olen noutanut, mutta taitaa olla se näppäimistötukivaihtoehto?

http://setka.tkukoulu.fi/fckkyrilliikka.htm

Ei kyllä ole sotkenut hommia mitenkään ainakaan minulla? Vaihtaa voi kätevästi kieltä tuolta alhaalta FI RU sinisestä pikkupainikkeesta. очень хорошо раъотает.

Ensin tulostelin keyboardin kuvan ja naputtelin sen avulla, mutta Junonalta löytyikin sitten tämä vallan mielenkiintoisesti pelittävä näppis..

Sitten esim. Tucowsilta löytyi PopChar niminen ohjelma, mutta ilmaisessa versiossa ei ole kaikkia kirjaimia, joten oli aika hyödytön. Muualta voisi ehkä löytyäkin täysversio, mutta hidasta on hiirellä klikkailla kirjaimia, joten en viitsinyt sitten etsiäkään.

Pistin linkin muistiin, jos tulee tarvetta.

• tolsti_mapko
        Love Stupido kirjoitti:

Sitä pitää kuunnella pienessä pierussa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe