Olen liian läski:-(. Olen 15-vuotias tyttö, joka painaa 87 kiloa ja on 163 cm pitkä. Olen laihtunut tänä vuoden alussa 4kg, mutta lihonnut sen takaisin. Olen afrikasta, en siis somailiasts, siksi minua kiustaan. Haukkukaa minua nyt, sillä se kannustaa minua laihduttsmaan. Vanhempani häpeävät minua:(( Olen siis adoptoitu Nigeriasta. Lähden nyt kouluun, kiusaajien luo. Haukkukaa ja pahasti.
Olen läski
5
216
Vastaukset
- oirt98qreuqbt89
Olen niin pahoillani, että sinua on haukuttu! Pää pystyyn ja ole ylpeä itsestäsi! Afrikkalaisperäisillä paino jakautuu usein kauniin tasaisesti. Jos treenailet ja laihduttelet rauhassa, sinusta tulee upean lihaksikas. Olen pahoillani, että monella täällä on ennakkoluuloja ja pelkoja tummaihoisia kohtaan, mutta se on enemmän heidän ongelmansa. Vanhemmillasi ei ole syytä hävetä sinua, jos käyttäydyt hyvin etkä riko lakia. Tsemppiä!
- uimamies
Vähän pyöreemmät tytöt on söpömpii ;;)
- ylipainoinenkinollut
Moi...laita se negatiivinen lataus positiiviseen liikuntaan.namut.ns roskaruuat pois ja liikkumaan siitä se pikkuhiljaa lähtee.eli näytä niille mistä olet tehty..tsemppiä vaan.
T ylipainoinenkinollut Lähtisitkö kahville?
- naurattaaniin
heh heh, kahden vuoden takainen juttu ja kahville pyytelet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416