Mites on kuinkahan monta päivää menee geokätkön tarkastukseen? Julkaisin Lauantaina ja pääsin tarkastusjonoon. Nyt 3 pv menossa ja ilmeisesti 7 pv käsitellään? Voiko mennö kauemminkin? Käsitelläänkö niitä viikonloppuisin(la,su) lainkaan? Omia kokemuksia kaivataan!
Geokätkö tarkastajat?
9
355
Vastaukset
- Ikuisuusaihe
Geocache.fi'ssä on jo pari ketjua samasta ikuisuusaiheesta. Lue sieltä.
- hepäättävätsiitä
Riippuu tarkastajista. Julkaisut menee heidän aikojensa mukaan. Joskus voi julkaista jopa alle 1 tunnissa mutta joskus voi kestää viikkojakin.
- GeoMiksu
Mä oon odottanut jo 2 viikkoa että tarkistaisivat sen, mutta eipä oo vieläkään sähköposti kilahtanut.
- voikestääpitkään
Siinä voi joo kestää pitkääkin. Teitkö kätkösivun varmasti oikein sen pdf ohjeen mukaan?
- Niinvähänhenkilöstöä
Nyt on todella paljon ruuhkaa kuulema.. Voi mennä kauan..
- kysymyksiäja
https://www.youtube.com/watch?v=YyTf0_RjiU8
Tuossa kysymyksiä ja vastauksia kätkötarkastajille.. Kannattaa katsoa jos asia kiinnostaa. - Palkintoteilleoikein
Kurjaa 13 päivää, melkein 14(2 vkoa ) meni.. :/ Olen tyytyväinen lähipäivän aherruksiin ja muutenkin. SUURI KIITOS VAPAAEHTOISILLE kätkötarkastajille! :)
- TiskikoneHeidi
Onko jossain muulla sivustolla mahd julkaista kätköjänsä niin että näkyisivät muös geocaching.com palveluksessa..sovelluksessa. :)?
- KylläEiEhkä
Kyllä, ei ja mahdollisesti laitonta (tai ainakin sopimuksen vastaista).
Kyllä: saman kätkön voi julkaista useammalla sivustolla.
Ei: toisella sivustolla julkaiseminen ei julkaise sitä geocaching.com'in sivustolla, sinne pitää joka tapauksessa julkaista se kätkö erikseen.
Sopimuksen vastaista: lue mitä geocachin.com'in käyttöehdot sanovat asiasta. No, joka tapauksessa samoja kätköjä on julkaistu eri sivustoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256