moi
mulla amputoitiin jalka..
pitäisi hakea kelalta vammaistukea.
nyt mietin minkälaisia kustannuksia mulle tulee lisää kun olen osittain pyörätuolisa,
vaikeata liikkua .
mitä kaikkea voin lisätä kelan hakemukseen ..
kiitoksia etukäteen
terv jankka
reisiamputaatio
2
210
Vastaukset
- Anonyymi
missä ajassa vammaispalvelun pitää tehdä päätös a reisiamputaatiom jälkeen Itse olen ollut saairaalassa lähes4 kuukautta eikä vammaispalvelusta ole otettu mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Pyydä sairaalan sosiaalityöntekijää avuksi.
Tarvitset lääkärinlausunnon tilastasi ja anomus työkyvyttömyyseläkkeestä vireille, voit silti tehdä töitä jatkossa jos kunto sallii.
Varmaankin kuntoudut proteesinkäyttäjäksi ja pystyt elämään melkein kuten ennenkin, aikaa ja kärsivällisyyttä kyllä vaatii.
Sulle kuuluu kuljetuspalvelu ainakin kuntoutusajaksi ja henk.koht avustajaa työnantajamallilla suosittelen, näin voit olla itsenäinen ja pääset norm.elämään kiinni.
Niin ja älä ota muotipiikkiä kun muutenkin veritulppariski on kovempi liikkumiseltaan rajoittuneilla, saatikka muista kauheista haitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407