Mistä johtuu, että eräs kiint.väl.firma (kohtalaisen iso) ei edes vastaa yhteydenotto pyyntöihini? PItääkö minun se tieto kysyä isännöitsijältä? Kenties mennä asunnon ovelle ja kysyä se asunnon omistaja-myyjiltä?
Pitäisikö ilmoittaa omistajille, että "hei, haloo .. tällaista valitsemanne myyjä/firma harrastaa"?
Kyseinen rivitalo on ollut jo puoli vuotta myymättä. Yhtiössä saatiin hiljattain toisen firman toimesta myytyä yksi asunto ja kohtalaisen nopeassa ajassa menikin.
Kun välitysfirma ei vastaa sähköpostiin ...
10
1194
Vastaukset
Kerroppa ensin mitä kysyt, sen jälkeen vasta voi arvioida sinun uskottavuutta ostajana.....
- lainaaOn
Kysyn: mistä koostuu laina osuus joka on merkitty esitteeseen. Osa lainasta selitetty, mutta osa jätetty mainitsemasta, että mistä se tulee. No, ei auta kuin soittaa isännöitsijälle, sieltähän se selviää. Esitteessä on siis kaksi hintaa: myynti - ja velaton hinta.
Edelleen on asunto myymättä! On kyllä erikoinen välittäjä. Kyllä kai ostajaa kiinnostaa tietää, mistä velka koostuu. Vai onko se suurikin salaisuus, että msitä se koostuu? Ainakin se könttäsummana siihen esitteeseen on laitettu, että jos piilotella yhtiölainaa haluaisivat, niin ei kai sitä esitteeseenkään laitettaisi. Vai?
- BauHerr
Ilmeisesti ostajakanditaatin korvien välissä on jotain mikä estää ymmärtämästä selkeää suomen kieltä. Velaton hinta sisältää yhtiön ottamat lainat. Se, minkä vuoksi lainaa on otettu, ei ole niin hirvittävän relevanttia. Oleellista on lainan määrä, sen korko ja se, voiko osakas maksaa osuutensa yhtiön lainoista pois.
Isännöitsijä kertoo ja saa kertoa lainasta suurinpiirtein sen, mikä on isännöitsijäntodistuksessa. - lainaaOn
Nimenomaan Bullherr, annetaan tässä lisää rahnua sen velan verran jakoon...... kaikille halukkaille ottajille. Mä pidän vellaat ja sä rahnyut. Eiks' o siävä juttu!!!!!!!!!!!!!!!!
Mikä VID*U sun älykkyysosamääräs oikeen on?????????? - garbagehead
"Mistä johtuu, että eräs kiint.väl.firma (kohtalaisen iso) ei edes vastaa yhteydenotto pyyntöihini?"
Realia iskee taas, vai?- lainaaOn
Ei ollut ainakaan tässä tapauksessa realia vaan viva.
- lainaaOn
Pitäisköhän tosiaan ilmoittaa asunnon omsitajille, mitä heidän palkaamansa työntekijä oikein touhuaa?
- ihmeLKV
Mulla on myös ongelmaa välittäjän kanssa. Olen ostamassa taloa, mutta tuntuu että välitys ei ota minua tosissaan. Ei meinaa päästä edes katsomaan myytävää kohdetta, vaikka mielestäni selvästi kerroin että olen kiinnostunut ja rahoituspuoli on kunnossa. Silti se tönö vaan seisoo siellä myynnissä. En käsitä tuollaista myyntiä...
- dorkaajengiäääää
Liian hyvin menee ja urea noussut päähän..... Kerro omistajalle.
- ökjojh
SKV:n tyyppi ei suostunut keromaan missä kerroksessa on myynnissä oleva keskustayksiö, ei ollut kerrosta esitteessäkään.
Kirjoitin SKV:n korkealle taholle, esite liitetiedostona.
"Aikoivat puhutella" LKV-myyjää.
Ei enää koskaan SKV:N palveluja vaikka nordean käyttämä hinta-arviofirma onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058