Onko tänään koskissa naista joka haluu päivä nautintoa?
päivä pano Valkeakoskella
18
1597
Vastaukset
Oletko mies vai nainen? Mistä päin?
- kilit
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
- assddf
Olen löylykauha ja poraan sen sun haisevaan anukseen
- Fiksu_nainen
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
- Anonyymi
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
no. käykö.
- Anonyymi
Fiksu_nainen kirjoitti:
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
ei tässä yhdyssanoja kattella vaan pikapanoja.Eettei ala ranteet väsyyn.
- Anonyymi
58 vuotta mies. ilma. seksiä melkein 5 vuotta. sopisiko sinullu tänään. voin vaikka hakea täönään ja antaa aamulla taksirahat.
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
kilit kirjoitti:
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no. käykö.
no. miten on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä
yksi tai vaikka kaksi ....
- Anonyymi
Sadan kilon siika silliviivalla hevon persreijässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti buaahaa
- Anonyymi
Kelpaako varattu?
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Tehdäänkö yhdessä jos minä pieren ensin sun ikeniis aah uuh miten kohta tuulee. Oot ihana suukko💋💗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131