Onko kenellekään hyvää vinkkiä miten saan hakkerin pois koneeltani? huomasin että noin vuosi sitten koneelleni oli ilmestynyt täysin yllättäen tekstitiedosto jossa oli html koodeja ja sanoja liittyen hakkerointiin. Poistin tiedoston. Kukaan ei ollut tietääkseni päässyt käsittelemään konettani suoraan, vaan toiminnan on täytynyt tapahtua esim. sähköpostin/nettiprofiilini kautta tai sitten aikaisemmin on joku asentanut hakkeriohjelman. Sen jälkeen olen saanut lähes päivittäin uusia viiruksia ja seurantaevästeitä koneeseeni, jotka saa viirustorjuntaohjelmalla pois mutta nämä torjuntaohjelmat eivät kumminkaan estä hakkerihyökkäyksiä. Olen kokeillut useaa eri torjuntaa mm. Nortonia ja kolmea muuta. Olen myös asentanut koneeni uusiksi, mutta sekään ei ole tehonnut päinvastoin se on tuntunut innostavan vain lisää hakkeroijia. Olen huomannut että tuttava tietää henk.kohtaisista asioistani ja kuvistani, joita en ole hänelle missään vaiheessa jakanut. Sen lisäksi salainen sähköpostini oli löydetty ja sinne oli laitettu roskapostia josta tiesin heti että kyse hakkerista. Tämän lisäksi taustakuvani on hävinnyt ja tilalle tuli musta ruutu, tätä on sattunut jo useita kertoja. Tämän lisäksi löysin nettiprofiilistani yhden kuvan kohdalta erään koodinimen, joka ei vastannut kuvan nimeä jolloin poistin kuvan ja latasin uusiksi. Minulta on hävinnyt kuin itsestään nettiprofiileita ja myös niissä on ollut ongelmia ja viiruksia viime aikoina. Tästä päättelin että näitä hakkeriohjelmia on jotenkin asennettu nettiprofiileihini/sähköpostini kautta koneelleni. Otin uusia kuvia ja kuin "itsestään" jälleen yksi kuva katosi, eikä kuvaa löytynyt roskapostikansiosta tai mistään koneelta vaikka myös kuvien suhteen olen erittäin tarkka. Tiedän ettei nämä asiat tapahdu itsestään.
Mikä ohjelma tehoaisi? uuden koneen ostaminenkaan ei taida auttaa?
Miten saan hakkerin pois?
byebyehakkereille
1
154
Vastaukset
- ihanko_tosiko
Esim. Seroquel-niminen ohjelma voisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201