tarus kirja ja -cd tulivat! :)

vj-87

mitäs olitte kirjasta mieltä??

8

949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indicaniina_ei_jaksa_kirjau...

enpäs ollut mitään mieltä, kun ei minulle asti tullut... Raivostuttavaa, mutta oon kuulemma päässyt CD:lle. :)

• pettynyt

Olin erittäin innostunut kun näin postilaatikossani tarus kirja ja cd paketin mutta hetken luettuani huomasin hirmuisen puutteen! Puute on se että ohjelman haikki kohdassa Perinteet rastista ei mainittu hölkäsen pöläystä joka pistää pikkaisen vihaksi :(

• vj-87
        pettynyt kirjoitti:

Olin erittäin innostunut kun näin postilaatikossani tarus kirja ja cd paketin mutta hetken luettuani huomasin hirmuisen puutteen! Puute on se että ohjelman haikki kohdassa Perinteet rastista ei mainittu hölkäsen pöläystä joka pistää pikkaisen vihaksi :(

taisit olla perinteellä....? kuka oot..? oon meina jasi!!! :D
        sama homma, olin ite pettyny ihan samaan asiaan.. :/

• ....wilhohan mie ;D
        vj-87 kirjoitti:

taisit olla perinteellä....? kuka oot..? oon meina jasi!!! :D
        sama homma, olin ite pettyny ihan samaan asiaan.. :/

elikkäs wilhoumie mie oon :)

• vj-87
        ....wilhohan mie ;D kirjoitti:

elikkäs wilhoumie mie oon :)

joo niin mä aattelinki et se oot sä!! :) kun enpä oo muitten tuttujen hirveesti nähny tääl käyvän..

• Lpkj
        pettynyt kirjoitti:

Ei jokaikisestä pikkutapahtumasta voida kirjassa mainita! Leirillä oli 12 000 ihmistä, kirja ei millään voi kertoa jokaisesta, eikä myöskään yksittäisistä haikki-rasteista, vaikka sä olet siellä ollut.

Kirjasta tulisi moni tuhatsivuinen, jos jokainen leirillä ollut haluaisi kirjan kertovan itsestään ja omista hommistaan leirillä.

• toinen joka ajattelee toisin
        Lpkj kirjoitti:

Ei jokaikisestä pikkutapahtumasta voida kirjassa mainita! Leirillä oli 12 000 ihmistä, kirja ei millään voi kertoa jokaisesta, eikä myöskään yksittäisistä haikki-rasteista, vaikka sä olet siellä ollut.

Kirjasta tulisi moni tuhatsivuinen, jos jokainen leirillä ollut haluaisi kirjan kertovan itsestään ja omista hommistaan leirillä.

Huomatakseni asiasta pettynyt ei halunnut sanaakaan ITSESTÄNSÄ vaan että perinteetrasti mainittaisiin kirjassa... itse huomasin sen myös että muut rastit KAIKKI mainitaan kyllä....
        mut lpkj on sulla mielipiteeseen oikeus...

• Juhis
        toinen joka ajattelee toisin kirjoitti:

Huomatakseni asiasta pettynyt ei halunnut sanaakaan ITSESTÄNSÄ vaan että perinteetrasti mainittaisiin kirjassa... itse huomasin sen myös että muut rastit KAIKKI mainitaan kyllä....
        mut lpkj on sulla mielipiteeseen oikeus...

Kirjoitin tuon haikkijutun leirikirjaan. Kiersin haikin erään vartion mukana, kuten jutusta ilmenee. Se, miksi perinerastista ei kerrota mitään, ilmenee jutun ingressistä, joka kertoo: "Vaikeustasosta riippuen vartiot kiersivät kuudesta rastista kolme tai neljä." En siis koskaan käynyt kuin jutussa mainituilla kolmella rastilla, joihin tuo perinne ei kuulunut. Siksi sitä ei myöskään jutussa mainittu.
        Pahoittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe