Minä olen noin 16- vuotias henkilö. Olen ajatellut tuhansia kertoja itsemurhaa. Lapsuuteni oli suruisa. Isäni on äkkipikainen luonteeltaan ja huutaa miltein kaikesta. Jos kaatoi vahingossa maitolasin se alkoi huutamaan. Minulla on tälläkin hetkellä pelko. Pelkään miehiä ylikaiken. Naisia pelkään myös mutten niin paljoa kuin miehiä. Tahtoisin vain päivän, jolloin isäni kunnioittaisi minua. Viimeksikin kun kävin kotona hän vain tokaisi: " ei se osaa perunoita valmistaa."
Olen kokki alalla, joten tuo jo riipaisee sydäntä. Nuorempana tein lihapullia ja isäni söi yhden. Hän sylkäisi sen kumminkin pian pois ja sanoi: ' ei tälläistä paskaa voi syödä'
Minulle jäi traumat lapsuudesta. Huutokin vaikuttaa lapseen. Jos teillä on omia lapsia yrittäkää sanoa asia nätisti, jos lapsi tekee jotain tuhmaa.
Kirjoitin tämän tekstin vain, ettei muiden vanhemmat tee samaa virhettä.
Kunnioittakaa lapsianne, tai menetätte heidät.
T. Suruisa.
Masentunut lapsi
Suruisa-henkilö
2
158
Vastaukset
- Pelokaskkk
Minullakin on pelko isääni kohtaan. Hän löi äitiäni. :(
Äijä hävisi 1997 vuonna eikä oo näkyny. Äitini on kuollut. - Jontter78
Kannattaisi varmaan tehdä itsemurha tuossa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593