Moi!
Sain vähänaikaa sitten kolme kansiollista postimerkkejä joista osa on vanhojakin ja jopa harvinaisia? Itse en näistä tiedä mitään mutta kyllä näillä jotain arvoa täytyy olla kun näitä on näin paljonkin. Millä hinnalla näitä kannattaisi lähteä myymään ja missä? Ja jos jotain kiinnostaa ja haluaa lisää tietoa niin kysykää ja tarjotkaa ihmeessä sähköpostiin tonza229@gmail.com
Myynnissä kolme kansiollista postimerkkejä
4
125
Vastaukset
- tinnostunutsonnit
Tarjoaminen on perin vaikeaa noilla pohjatiedoilla. Kerro nyt edes mistä maasta ne ovat kotoisin ja miltä aikakaudelta?
- Jepulisjepa
No se siinä vähä onkin. Niitä on monesta eri maasta ja 1900-luvun alkupuolelta 2000 luvun alkuun. Ja korostan vielä että en itse tiedä näistä paljoakaan. Kyllä voin kuvia ottaa mutta kyllä siinä tulee sitten paljon kuvattavaa
- Jepulisjepa
Suomalaisia merkkejä näytti kyllä aika paljon olevan
- hmmm...m
Eipä ketään tunnu kiinnostavan?
Itsellä myös pari kansiota, jossa muutamia harvinaisuuksia postileimojenkin osalta. Joutais realisoida, kun ei tuota jälkikasvuakaan ole siunaantunut.
Joskus 60-luvun alkupuolelta muistan tuon postimerkkeilyn. Ihmettelen vieläkin, miten löydettiin harvinaisiakin merkkejä. Tais olla jossain kaupoissa myytävänä pussillinen leimattuja postimerkkejä ympäri maailmaa ja sieltähän niitä saatiin.
En taida luopua, on ne niin upeita taideteoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748