Intti loppui lyhyeen.

Allunkasi

Jouduin alokkaaksi, mutta se loppui lyhyeen, koska olin erimieltä armeijan kanssa useista asioista.

En suostunut pukeutumaan armeija-asuun enkä avamaan sitä säkkiä mikä meille annettiin. Ne olivat ilmeisesti alikersantteja jotka tulivat minua komentelemaan, että nyt vauhtia jne. En vain totellut.

Alikit toivat jonkun kapiaisen paikalle ja kapiainen alkoi minua kysellä, että miksi en suostu vaihtamaan asua ym. Kerroin, että en tule tänne, koska vesi maksaa. Kapiaisen ilme muuttui oudoksi.

Minut ohjattiin sairastuvalle kaksi ilmeisesti alikersanttia lähtivät minua saattamaan. Kävelin siten, että otin kolme askelta eteen ja kaksi taakse, nykivää kävelyä siis. Aika-ajoin peitin korvani ja kiljuin täysillä. Siellä pihamaalla raikui ja näin kuinka ohi menevät kapiaiset pysähtyivät tuijottamaan minua.

Sairastuvalla oli lääkäri. Hän alkoi kysellä minulta kaikkea aloitin lauseen aina huutamalla ja päätin sen kuiskaukseen. Lääkäri pyöritteli silmiään. "Oletko koskaan ollut psykiatrisessahoidossa?" lääkäri kysyi. Kerroin, että olin ollut vuoden mielisairaalassa kirjoilla, minut oltiin todettu skitsoaffektiiviseksi, nyt olin jo paranemaan päin.

Lääkäri kirjoitti minulle vapautuksen. Pääsin lähtemään jo samana päivänä. En minä oikeasti hullu ole.

6

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aosrihgäaoihr

Saita vapautuksen rauhan ajaksi , huom. = C-palvelusluokka.

• hyvähomma

Hullua esittämällä sieltä pääsee pois tosiaan kaikkein nopeimmin. Toinen vaihtoehto on alkaa seksuaalisesti lähentelemään niitä kessuja heti kun pääset paikalle, mutta tuo ei yleensä onnistu vakuuttavasti kuin aidosti homoilta.

• 0299800

pekka on kapiainen

• väärätsaappaat

Ei kaikista tule solttuja, vaan tykinruokaa eturintamalle!

• Inttiforhintti

Ai että, kun olis ite keksinyt. Luin koko intin....tai tein niinkuin käskettiin. Kertaamassa kävin myös. On tosi typerää touhua. Pakko intti on vanha jäänne joka käy yhteiskunnalle kalliiksi. Parempi olisi töissä kasvattaa kansantaloutta ja omaa myös.

• väärätsaappaat

Pääset jälki-RUK:iin. Olet selvää Kapiais-ainesta.

Ehkä myös politikoksi. Halla-ahon korvaajaksi, sinulla on enemmän aikaansaannoksia jo nyt. Elät kuin nyt, mutta saat 10 000euroa kuussa tyhjäntoimittamisesta samasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe