Loistava kommentti Petteriltä!
10
411
Vastaukset
- räppyseto
Räty on täysi juntti ja siltä se myös näyttää. Mitä väliä on vaikka kaatuu heiton jälkeen, kunhan keppi lentää pitkälle kuten Pitkämäellä
- Tukeapojjiille
Kyllä se on kateus joka saa Rädyn puhumaan. Nyt ollaan opettelemassa uusia heittometodeja ja kaikki tuki olisi kilpailijoille tarpeen ja mitä vanhat konkarit tekevät? Käyttäytyvät kuin pienet tenavat hiekkalaatikolla. Kuka vei Rädyn sinisen lapion, kun hän haluaa juuri sen. Ei sitä punaista, joka on vapaana. Nyt on aika siirtyä tukijoukkoihin ja hyväksyä faktat. Rädyn ym. aika oli ja meni ja nyt on muiden vuoro. Räty voi ottaa vaikka sen vihreän kuormurin;)
- juudaspee
Ei tämä petterikään mikään messias ole.
- Tietämätönjautelias
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Mä sanosin että ihan kaikki ei oo koulun vastuulla
- Anonyymi
Tietämätönjautelias kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Kuka sitten on???
- Anonyymi
Onko tässä kysessä kuuman sodan urheilu addikti ilman ammatti tuomarin apua
- Anonyymi
Mitäs Petteri nyt on sanonut?
- Anonyymi
Kyllä keppi lentää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä keppi lentää..
Oliko keppi kärki kaartis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728