Zaphodbbx:lle

juupaseipäs

Sovitaanko että pidät pienen tauon tuossa kirjoittelussa. Provosoidut noitten räkänokkien kirjoittelusta ja alennut niiden kanssa samalle tasolle. Ja tuo ikuinen huan ja pattiksen vastakkain asettelu on käsitelty jo satoja kertoja. Ihan samaa jankkaamista koko ajan, ei se siitä miksikään muutu.

57

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa jaa valitsit sitten tämän tien seuraavaksi, ystävällisen huomautuksen että voisit lopettaa, tämä on myös yksi nettitrollauksen muoto, lisäksi yrität rajoittaa sananvapautta.

Tämä paikan tarkoituksena on keskustella pattayasta, ja sitä juuri täällä avauksillani teen, keskustelua pattayan epäkohdista, ja asiallisen informaation jakamista, eivätkö kirjoitukset maailman suurimilta mediataloilla juuri sitä tarkoita.

• lerppaonjapysyylerppana

Lerpallehan eivät järkipuheet tehoa, sen tuo lahkolaisuus ja lerppa..... aiheuttavat.

• elokuvissaNäytellään

Asiallisenko? Laitat lyhytfilmiä palstalle ja otsikoit sen totuuksia Pattayan baaritytöillä rikosrekisteri. Se on trollaamista.
        Typerys olet.

• vitsimitäidiootteja
        lerppaonjapysyylerppana kirjoitti:

Lerpallehan eivät järkipuheet tehoa, sen tuo lahkolaisuus ja lerppa..... aiheuttavat.

...tämä palsta kantaa mukanaan. Miten mies voi olla järkevä, joka suoltaa ja haukkuu toisia lerpaksi? Mikä on lahkolaisuus? Ei ole vieläkään selvinnyt. Tietävätköhän thaimaalaiset itse, että heidän maassaan on jotain lahkojengejä? Jos näkisivät nämä keskustelut täällä, niin nauraisivat kippurassa aivan varmaan.

• Anonyymi

Miksi vihaat thaimaalaisia naisia, mitä pahaa he sinulle ovat tehneet?

• Anonyymi
        vitsimitäidiootteja kirjoitti:

...tämä palsta kantaa mukanaan. Miten mies voi olla järkevä, joka suoltaa ja haukkuu toisia lerpaksi? Mikä on lahkolaisuus? Ei ole vieläkään selvinnyt. Tietävätköhän thaimaalaiset itse, että heidän maassaan on jotain lahkojengejä? Jos näkisivät nämä keskustelut täällä, niin nauraisivat kippurassa aivan varmaan.

Kas, kas itse lerppakin antoi kimakan äänensä kuulua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas, kas itse lerppakin antoi kimakan äänensä kuulua...

Khiai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khiai.

Petteri siinä taas terapioi resuperse ilman ihokosketusta vielä pitkään ollen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vihaat thaimaalaisia naisia, mitä pahaa he sinulle ovat tehneet?

VittuMikäIdiootti.

• lpsykopaatti
    • Eiko ole hienoa etta 3/4 viesteista on sinun kirjoittamia.

• fjhdgjvc

Lerppa on taas vainoharhainen.

• Gogogogooooo

Asiallisimmasta päästä on ollut zapin kirjoittelu, kuten myös linkitetyt jutut. Jatka samaan malliin. Noi vittuilevat pattaya-aivokääpiöt eivät ansaitse mitään huomiota. Ilmeisesti se kuuluisa sika-amalia on poistunut saitilta, noilla niljakkeita kun aina täytyy olla joku jota haukkua.

• asiallistako

Tuota mieltä on vain Hua Hin lahkolainen.

• SanoEiTrollaukselle

Surullista sairaskertomusta nuo zaphon jutut ja kuvittelee olevansa joku kummisetä. Löydän sata linkkiä ja valitusvirttä mistä kaupungista tahansa mutta ne linkit eivät kerro minun lomastani eikä käytöksestä yhtään mitään vaan jonkun raflaavan popularistin oman tarinan.
      Typerää touhua.

• trolling

Miksi sitten provosoidut? Minusta zaphobbx on fiksuimmasta päästä tätä palstaa, hauskaa katsoa miten joku ottaa noin kuolemanvakavasti hänen linkittämänsä lehtijutut. Toisaalta taas hyvä, että joku laittaa negatiivistakin jutskaa, tuskin Pattaya on mikään maanpäällinen paratiisi, paitsi runkkareille, jossa pillua saa halvalla ja jatkuvasti.

• notTroll
        trolling kirjoitti:

Miksi sitten provosoidut? Minusta zaphobbx on fiksuimmasta päästä tätä palstaa, hauskaa katsoa miten joku ottaa noin kuolemanvakavasti hänen linkittämänsä lehtijutut. Toisaalta taas hyvä, että joku laittaa negatiivistakin jutskaa, tuskin Pattaya on mikään maanpäällinen paratiisi, paitsi runkkareille, jossa pillua saa halvalla ja jatkuvasti.

Niinpä onhan tämä räkänokka uuno zaphodbbx lahkolaisten ylipappi ethän sinun jumalaasi epäile mistään.

• juupaseipäs

Olen tämän ketjun aloittaja enkä ole ennen näihin keskusteluihin osallistunut. Surullisena vaan lukenut tätä palstaa ja tätä ikuista jankkaamista. Ihan hyvällä tarkoitin tuota tekstiä mutta kuten arvata saattoi, eihän sillä mitään vaikutusta ole. Kai tämä sitten on pahemmanlaatuista nettitrollausta. Keskusteluiden taso on samaa tasoa kun päiväkodin hiekkalaatikolla, meidän isillä on parempi auto kun teidän isillä, meillä on komeampi talo kuin teillä, teidän äiti on ruma jne.
      Sitten vielä yksi pointti, katkeruus, sitä näissä jutuissa riittää. Kenellä mistäkin syystä. Tutkimusten mukaan negatiivinen asenne kaikkeen ja katkeruus on alku ja juuri monelle sairaudelle, esim. syövälle.
      Jatkakaa te näitä keskusteluita ihan rauhassa välittämättä minun trollauksista. Minä lähden positiivisellä asenteella ensi kuun lopulla taikkuihin, ja käyn muuten niin huassa kun pattiksellakin. Saatan palatessani lukea mitä tälle palstalle kuuluu. Toivottavasti lopetettu kokonaan.
      t. juupaseipäs

• lammaslupinlerppa

Zaphodbbx on kuuluisan Hua Hinin lammaslupin perustajajäseniä ja jo sillä meriitillä pääsi lahkolaisten ylipapiksi. Pattayalaiset eivät tätä lammaslupia hyväksyneet paikkakunnalleen tervetulleeksi ja siksipä onkin hyvinkin katkera Pattayaa kohtaan ja senhän hän ilmaisee jatkuvalla ylvään Pattayan moittimisella.
      Surullista on tuo lahkolaislerpan elämä, peräti surullista!

• Anonyymi

Ei tarvitse olla Albert Einstein huomatakseen kuka tai "ketkä" tämä zaphodbx oikein oli ja on edelleen... Huomaatteko jahdin, pojuttelut, resuperseet, pisteet ja uhittelun joka on varsin tuttua??

Zaphodbx
      25.10.2015 11:01
      "pran burin satamaan etsimään jos pojujen rahat riittää, siellä jahteja riittää...
      saattaa olla että pojut on hiljaa pitkän aikaa, laittakaa kuvia tänne, niin vastaan onko oikein... sitten saatte minun yhteystiedot selville kun ensin löydätte veneen rekisteristä, voin sen verran auttaa että se on rekisteröity Luxembourgissa... resuperseet"

• Anonyymi

ballimies mikä ballimies... oikea resuperse..

• Anonyymi

Hanuristina syöksyi puolustelemaan itseään ja uhkailemaan

Otahanuriinpoju
        26.9.2015 18:31
        Taidat olla peloissani, zapi ei ole kirjoittanut mitään pitkään aikaan, onkohan vanha mies pelästynyt, voin vakuuttaa minä en pelästy, asun Hiekka Harjussa, Olen tänään illalla ostarin pubissa, sopii tulla sinne isottelemaan, yksin ei kannata.
        Kun ette ymmärrä järkeä, sanotaan sitten näin, jos tämä zap kirjoittaa tänne että hänellä on sattunut jotain, etsin teidät käsiini ja kuten Tony aikanaan sanoi jumala armahtaa, minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahanuriinpoju
        Taidat olla peloissani, zapi ei ole kirjoittanut mitään pitkään aikaan, onkohan vanha mies pelästynyt, voin vakuuttaa minä en pelästy, asun Hiekka Harjussa, Olen tänään illalla ostarin pubissa, sopii tulla sinne isottelemaan, yksin ei kannata.
        Kun ette ymmärrä järkeä, sanotaan sitten näin, jos tämä zap kirjoittaa tänne että hänellä on sattunut jotain, etsin teidät käsiini ja kuten Tony aikanaan sanoi jumala armahtaa, minä en.

vauhdilla paikat vaihtuu, hin lek faista hiekkaharjun ostarin pubiin... ihan kuin senssulla ikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahanuriinpoju

kirjoitusvirheet aivan kuin ballimiehellä... alakoulutasoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahanuriinpoju

Klassinen lerpan aloitus ja yksinpuhelu vuosien takaa uhittelujen kera :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klassinen lerpan aloitus ja yksinpuhelu vuosien takaa uhittelujen kera :)))

Senssukan a-pesu toimii;)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssukan a-pesu toimii;)))

Siinä se sensukka tuli sitten taas kerran tunnustaneeksi olevansa tämäkin zappi nimimerkki ja hanuristimies Hiekkaharjusta jonka kelavaimo otti ja lähti jo kauan sitten.

• Anonyymi

VittuMikäIdiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VittuMikäIdiootti

Terve Urpo!
        Terve, terve!
        Voi prkl ku ei mee millään maaliin
        Ei mee millään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se sensukka tuli sitten taas kerran tunnustaneeksi olevansa tämäkin zappi nimimerkki ja hanuristimies Hiekkaharjusta jonka kelavaimo otti ja lähti jo kauan sitten.

voin vakuuttaa että minä olen jo täällä.

• Anonyymi

Lerppa on lerppa, vaikka voissa paistais...

• Anonyymi

Sekaisin kuin SianNainSensei.

• Anonyymi

Se oli varmaankin 2013 paikkeilla kun hän aloitti tuon sanasta sanaan samanlaisen kampanjansa kuin tänä päivänä. Hällä oli joku kelassa työskennellyt exä puheiden mukaan. Olisko niitä aikoja lähtenyt eukko lätkimään? 4-6 vuotta aivan samaa jauhamista eikä loppua näy. Resuperseitä ja huorranperseitä näkee joka paikassa.

• Anonyymi

Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.

Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

"Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...

Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

• Anonyymi

Ota hanurista kiinni ja näppäile mua.

• Anonyymi

Olisi mukavaa tietää minkä merkkisiä on nuo lääkkeet, jotka saavat keksimään itselleen kavereita, juttukavereita, tukijoita, kannustajia, sielunveljiä, sihteereitä ja asiamiehiä, jotka hoitelevat toistensa puolesta kaikenlaista kaiken tapahtuessa yhden ja ainoan luupään sisässä. Vuorotahtiin he ovat täällä tänään, huomenna ja loppuun asti. Ne kaikki katoavat kerralla joku kaunis päivä.

• Anonyymi

Kysy asiamies 44:ltä niin sulla mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy asiamies 44:ltä niin sulla mukavaa.

Numerosensei on Zaphodbbx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Numerosensei on Zaphodbbx

Varmaan onkin muuten. Se ei tosin muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että thaimaalainen parikymppisen pimun pannu tuoksuu eroottisesti varsin vaiherikkaalta.

Kyllä kuuma thaikkupannu aina kuksasta niellyn mällin voittaa. Aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan onkin muuten. Se ei tosin muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että thaimaalainen parikymppisen pimun pannu tuoksuu eroottisesti varsin vaiherikkaalta.

Kyllä kuuma thaikkupannu aina kuksasta niellyn mällin voittaa. Aina

Käyvä kiljupannu tuoksuu paremmalta kuin thaikkupannu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyvä kiljupannu tuoksuu paremmalta kuin thaikkupannu.

Jaa, itse touhuan mielummin vasta pestyjen thaikku pannujen parissa ja likviteettiä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, itse touhuan mielummin vasta pestyjen thaikku pannujen parissa ja likviteettiä löytyy.

Olenhan kahden viikon miljonääri Thaikkulassa kerran viidessä vuodessa.Saan tässä ajassa kerättyä pullonkeräyksellä tarpeeksi rahaa. Täältä pesee.

• Anonyymi

Tosi liikemiehet tais juuri repiä kellohameensa;)))

Missä viipyy kuva kuksasta?

• Anonyymi

Kahden hiekkaharjulaisen liikemiehen muodostama kombo, mutta vain yksi kellohame :(

• Anonyymi

Erikoinen nimivalinta tämä aloituksessa mainittu nimimerkki hiekkaharjun miehelle.
      Se kun tarkoittaa henkilöä joka on kiinnostunut seksinukeista, animaatiopokesta ja siitä että miestä laitetaan takaa tekovehkeellä joka on vyötetty takanaolijan lanteille.

• Anonyymi

Kikkelis kokkelis.

• Anonyymi

Hänelle tuosta huomautettiin. Poisti nimimerkkinsä ja vaihtoi numeromieheksi.
        Ei ole varmaa pitääkö hän kattilaa päässä aktin aikana vai ei, mutta hanukkaan häntä kyllä laitetaan erilaisilla laitteilla.

• Anonyymi

Tämä ketju todistaa että myös sensein "vittumitäidiootteja" hahmo oli olemassa jo 2015 välillä vaihtuen naiseksi. Ymmärrättehän rakkaat Pattayan ystävät että olette tekemisissä maailman sekopäisimmän nettitrollaajan kanssa, jonka persoona on hajonnut pitkin maailmaa eri hahmoiksi.

• Anonyymi

Siinä yksi numeropellen persoonista.

• Anonyymi

Otahanuriinpoju
      "Taidat olla peloissani"

Kyllä varmaan minäkin olen hanuristin peloissa. Siellä hanuristin pelkotiloissa on esiintynyt monenlaista muutakin. Bakteerit, Maija, vasemmanpuoleinen liikenne, Atte, Jarmo, Neiti, lääkäri, vakuutusyhtiö, Kelakortin toimivuus, nuudelipussin hinnan kallistuminen, sairaudet, lämmityskustannukset, sairaseläkkeen verotus ja pattajan poikain matkat. Ne on kauheita ja kamalia.

• Anonyymi

jahtihaaveet ovat jatkuneet jo kuusi vuotta

Zaphodbx 25.10.2015 11:01
      "pran burin satamaan etsimään jos pojujen rahat riittää, siellä jahteja riittää...
      saattaa olla että pojut on hiljaa pitkän aikaa, laittakaa kuvia tänne, niin vastaan onko oikein... sitten saatte minun yhteystiedot selville kun ensin löydätte veneen rekisteristä, voin sen verran auttaa että se on rekisteröity Luxembourgissa... resuperseet"

• Anonyymi

Ensi aamuyöstä n. klo 03.00 se päivystys taas alkaa, kuten vuosia aiemminkin. Alkaa tulemaan satuja ja tarinoita "täältä hua hinistä", todellisuus vaan on ihan toista.

• Anonyymi

Jahdit, kirjoitusvirheet ja uhittelu samanlaista jo monta vuotta. Hiekkaharjun huahinissa.

• Anonyymi

Tein kumipuusta kuksan Thaimaalaisittain.
      Muuten hyvä mutta kumipuu mateeriaalina on liian elastinen.
      Kaadettuani kuksaan kiljua niin eikös se paska levisi ja kiljut meni pöydälle. Nuoltessani kiljua pöydältä niin tikkuja meni vielä kieleen.
      Paska juttu koko kuksa.

• Resupetteri mulla putosi kuksa lattialle ni eikös se pentele kimmonnut siitä takaisin ja otsaan... aimo kutsui mua nimellä yksi sarvinen..

• Anonyymi

Otan Pupelta hanuriin.
      By NumBall 64v.

• Anonyymi

Tässä ketjun alussa hahmottuu hienosti varhaisen Senssun syntytarina. Kun kukaan ei kehunut koskaan Bumbaa vaan alkoivat naureskella Bumban jutuille, niin hänen päässään kehittyi tämä henkilökohtainen henkivartija ja fani, joka kuvailee numeromiestä neroksi ja näppäräksi sanavalmiiksi verbaaliakrobaatiksi.
      Bumba tarvitsi häntä, kun ketään muuta ei tehtävään ilmoittautunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe