Painan 75 kg, ja painoindeksini on 32.5. Kuinka laihdun nopeaa?
Apua!!!!!!
1
169
Vastaukset
- tryingtohelp
Älä laihduta nopeasti, hanki uudet elämäntavat, jotta tiputettu paino jää eikä tule takaisin. Ensin laitat ruokavaliosi kuntoon. En tiedä mitä syöt tällä hetkellä ja kuinka monta kaloria päivässä, mutta painoa tiputtaessa 1200 kcal on suht hyvä määrä päivässä. Jos et ole yhtään liikunnallinen, aloita vaikka pikku hiljaa käymällä kävelylenkeillä päivittäin. Monesti halutaan kuitenkin monipuolisuutta, joten kokeile ihmeessä esim. näitä aika perus: pyöräileminen, jooga, tanssi, sali, melonta, uiminen, juokseminen, sauvakävely.. Löydä oma juttusi ja nauti siitä! Tässä vähän vinkkejä:
- Juo vettä, vältä limuja ja mehuja.
- Karkit, sipsit, leivonnaiset, ranskalaiset, makkara, pizza, punainen liha, siideri, olut, vaaleat tuotteet ynnä muut eivät kuulu painon pudottamiseen. Voit kuitenkin sopia milloin saat pitää herkkupäivän, jolloin syöt kohtuudella. Tai sitten keksit muun tavan herkutella: banaanijäätelö, dippivihannekset, hedelmät, banaaniletut, pähkinät, nellie dellies karkit..
- Suosi kanaa, kalaa, pähkinöitä (sisältävät paljon energiaa eli vain pieni annos), avokado, vihannekset, kaalit, kananmuna, maustamaton jogurtti, manteli, kaura, pavut, maitorahka ynnä muuta.
- Syö 2-4h välein
- Syö enemmän salaattia, kuin pääruokaa
Toivottavasti tästä oli sulle ees vähän apua, varmasti onnistut ku vaan itse päätät niin <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689