Voi miten mä pääsisin Martiniquelle?Oiskohan mahd.mennä vaihtoon sinne?...
MARTINIQUE
3
2095
Vastaukset
- Nopi
Martiniquellehan pääsee lentämällä. Ja Ranskasta pääsee laivalla, jos on valmis matkustamaan pidemmän aikaa edullisemmin päästäkseen. Vaihto-opiskelun mahdollisuuteen en usko. Maassa pitää käytännössä osata ranskaa, sen verran heikko on heikäläisillä muu kielitaito (ranskalaisia kun ovat). Saari on kaunis (ja roskainen) ja ilmat edullisemmat kuin Suomessa. Kannattaa käydä, vaikka ei voisikaan jäädä...
- Cherbourg
Martiniquella on yliopisto (tai tarkemmin sanottuna "osa"siitä.)En nyt muista, mitä siellä voi opiskella, mutta ko.yliopiston laitokset on hajasijoitettu Guadeloupelle, Martiniquelle ja Ranskan Guyanaan.
Ainakin ISEP:in kautta voi päästä vaihtoon Martiniquelle, mutta se edellyttää sitä, että opiskelet yliopistossa...
Et kertonut ikääsi.Jos olet lukiolainen en valitettavasti osaa neuvoa.Omatoimisesti kai pääsee.
Haluatko ehdottomasti juuri Martiniquelle?Itse olin Guadeloupella kolme kuukautta tarjoilemassa ja opiskelemassa ranskaa Allianssin nuorisovaihdon kautta. - <<<
KYL OIS NASTAA OLLA ITTEKKI KARIBIALLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010