SINNE EI TARVITA SUOMESSA TÄLLÄ KAKSIKOLLA EI SUOMESSA MITÄÄN VIRKAA
STUPPI JA ORPO VÄLIMERELLE SOUTELEMAAN JA JÄÄKÖÖN
PÅÖLXZ
2
107
Vastaukset
- 7ILK
OLEN SAMAA MIELTÄ
- Mie.Mieeeeee
Olen päättänyt tehdä lopun elämästäni, että joku pakolainen saa minun paikkani tästä yhteiskunnasta, koska he tuntuvat olevan tärkeämpiä päättäjille kuin syntyperäiset suomalaiset ja heidän toimeentulot ongelmat. Minä en enää aio rasittamaa olemassaolollani suomalaista yhteiskuntaa, joten ottakaa niin paljon ns. hädänalaisia pakolaisia kuin haluatte! Se on morjens, nahkurin orsilla tavataan! Terveisin Mie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164