Gå med i facebookgruppen: " Meille saa tulla Porvooseen - Ni får komma till Borgå. "
Intresserad att hjälpa asylsökande (Borgå )?
7
132
Vastaukset
- KinoGrand
Nee, inga skäggbarn till Borgå ! Skicka dom till Ryssland eller Usa istället !
- östnyland
Dom är här redan och vad jag vet har det inte varit några problem.Borgåborna har tagit väl emot dem inga Odins soldater har ännu synts till ,i Lovisa däremot har det bildats eller på kommande en.
- Jumalautas
Blir väl till att bygga moské på Borgbacken eller Kokon ?
- Skånepåg
Undrar just hur Finland hade sett ut idag om man skickat alla 19-30 åriga män utrikes för att söka asyl 1939-1945 .- Nån jävla ordning får det vara! Det e väl kvinnor och barn som behöver beskyddas, männen skall fösvara sitt land på en eller annan sida! Rätta mig om jag har fel !
- dfghjuytrdfg
De är jätte kivaa olla paskahurri.
- jhgtyuytrty
De är jätte kivaa olla rantahinttarihurri.
- Skånepåg
On se vaan mukavaa että on selkärankaa ettei ku suomenkieliset kyykyssä antaa mamut nussia peräaukkoon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397