Moi!
En puhu ruotsia, käytän huumeita, 21v, juon alkkohoolia, biletän, pidän naisista ja naimisesta ylipäätänsäkin.' Olen sossun asiakas ja saan asuntoosi asumistuen kyllä ja vuokranmaksu jne toimii kyllä. Luottotiedot paskana mutta se ei liity asiaan.
Rohkeasti nyt vain tarjoamaan minulle asuntoa, ole avoinmielinen!''
Paikkakuntana Turku, osoitteella ei väliä. Kuvia minusta saa sähköpostilla.
JA OLEN SIIS IHAN TOSISSANI NYT.
puh nro 046 2616566
En ole pelottava vaan tavallinen katujen tallaaja joten rohkeasti vain yhteyttä ja voi pistää meiliäkin jos et uskalla soittaa: mastercooler69@hotmail.com
Huumeparoni etsii (kimppa)kämppää TURKU <3
huumeparoni97
3
229
Vastaukset
- samamies99
Numero meni väärin, otathan sähköpostiin yhteyttä. Ps. niin olen saamassa häädön, eli 1.10. otathan minut "syliisi". :)
- jamiepoika2010
auttakee nyt helvetti joku mua
- tuitjatulis
Onnea ja menestystä t- tuija täti lahdesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407