Hei,
Olen 19-vuotias tyttö ja vietän ensimmäistä välivuottani. Haluaisin au pairiksi jonnekin päin Eurooppaan. Haluaisin olla au pairina 2-6 kk.
Voin kertoa itsestäni lisää sähköpostilla.
Ota yhteyttä jos kiinnostuit: elisa96@gmail.com
Etsin host-perhettä Euroopasta!
3
91
Vastaukset
- vlauura
Moi, jos kiinnostaa au pairin työ Toscanassa, Italiassa hoitaen noin vuoden ikäistä pientä poikaa, niin viestiä minulle päin. Olen siis Italialaisen perheen nykyinen au pair ja työni perheessä loppuu pian. Pitäisit huolta siis vauvasta, leikkisit kävisit kävelyllä ja tekisit hänelle tarvittaessa ruoan. Sulle on oma huone ja asuvat lähellä keskustaa ja kauniita puistoja.
Jos kiinnostaa ollenkaan laita viestiä mun sähköpostiin laurettiina@gmail.com , niin kerron enemmän.
Terveisin,
Laura - Espanjassa20
Hei
Jos espanjassa olisi perhe, joka etsii au pairia hoitamaan 8 vuotiaita kaksosia suomalais-espanjalaiseen perheeseen, niin voit laittaa perheen äidille hakemusta/kysyä lisätietoja
mia.toreador@gmail.com
T. Perheen au pair - englannissa
moikka
mun nykynen hostperhe ettii uutta au pairia Englantiin
saat lisätietoja perheen äidiltä familyabbot@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296