Lupaavat 500-20000 sijoitukselle 6kk sijoitusajalle 8% tuoton!
Kyseinen kokosivun mainos oli viikolla tulleessa veronmaksajain liiton taloustaito lehdessä sivulla 42. Ei meinaten mene mun jakeluuni moinen korko nykypäivänä.
Mikä on korkeatuottoinen.fi sivustojen takana?
3
108
Vastaukset
- khljö
Kun rahaa vipataan eteenpäin kymmenien prosenttien korolla, voi rahan hankinnastakin maksaa vähän normaalia enemmän. Firma itse elää sillä erotuksella.
Näissä pitää huomioida, että kaikki menee hyvin niin kauan kun asiat on hyvin. Mutta siinä vaiheessa kun luottoasiakkailta ei saada rahoja, myöskään rahojaan firmalle lainanneet eivät näe sen paremmin korkorahoja kuin itse pääomaakaan. Eli siis riskitaso huomioiden tuo 8 % ei ole edes kovin kummoinen tuotto. - timojp
Itse sijoitin korkeatuottoiseen ja osingot ovat tulleet tilille luvattuina aikoina ja oikean suuruisina. Firma on kuitenkin tehnyt tasaisesti kasvaen voittoa, kuten sivustolla olevista raporteista ilmenee. Sijoituksien avulla liiketoiminta kasvaa ja todennäköisestä voittokin.
http://korkeatuottoinen.fi/avainluvut/ - att2
Juuri nyt 6,4% viikon korko. Ei Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286