Olenko ainut joka kuuntelee mielellää Martti "Huuhaa" Innasen loistavaa musiikkia? En ole törmännyt kaltaisiini.
Martti "Huuhaa" Innanen
13
3822
Vastaukset
- Gunnar
Olen digannut jo vuodesta -78 kun "huuhaarallit"
ilmestyi- ja kuuluu kokoelmaani vieläkin.
Myös Mestarin kuvallinen ulosanti on mahtavaa.
Biiseistä "yövieras" on suosikkini.- Maisteri
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
- Koiravaljakko
Maisteri kirjoitti:
Ehdottomasti yksi parhaita. Pidän erityisesti Marduusialaisesta Kissantervauslaulusta. Myös "hupailu" Joe Smithistä on rautaa: "Satemetsän sate yltyi..."
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
- gunnar
Koiravaljakko kirjoitti:
Hei, saatko selvää Marduusialaisen kissantervauslaulun sanoista? Mulle on muutama kohta jäänyt epäselviksi. Olisi kiva tietää miten ne menee.
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
- Koiravaljakko
gunnar kirjoitti:
jo vain. Mikä kohta jäi epäselväksi?
Marduusian markkinoilla kulkukissat tervataan, Mardusian markkinoilla takkuturkit ????????.
Anna suti ??????????, anna suti Petruska.
Huis huis ?????????? , tervaa koko mirjuska.
Kiitokset oi Gunnar vierasmaalainen!
- Ja kautta Huittisten
Kuuluu hirveä ryske varstojen.
- siitä poikki vaan lähde mui...
Onks kellään innasen vanhaa kasettia "perseensuti", josta löytyvät mm. kappaleet kikkelinnäyttäjänlaulu ja hatullinen paskaa
- Koiravaljakko
Mitä äänitteitä on ylipäänsä kaupoista saatavilla? Sain joululahjaksi tänä vuonna ilmestyneen "Hitit", mutta muut biisit mitä mulla on olen nauhoitellut sieltä täältä. Alkuperäinen materiaali kiinnostaisi.
- ...........
Minäkin kuuntelen mielelläni huuhaata.On yksi cd:kin. Kumiteräsaappaat on myös hyvä biisi.
- RKJ
Vallan mainio mies on Huuhaa-setä. Kannattaa tsekata myös Innasen nimettömänä tekemä Levynhävittäjät-kasetti. Suurin osa biiseistä löytyy Poptorin Hävyttömät-kokoelmilta.
- Anonyymi
https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S(marduusialainen) f:7__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt jos jollain on sanoissa epäselvyyttä tuossa nuotissa ne on
- Anonyymi
Kuka lienee tuo eläväinen laulajatyttö tuossa etummaisena ?
https://www.youtube.com/watch?v=s4nVtyvilgQ
... vastatkaa jos joku tietää ... kovasti (nuoren) näyttelijä Heidi Krohnin
näköinen !!!
Mutta eipä taida olla, koska Heidi oli tuolloin jo n. 46 vuotias.
- Anonyymi
Minä myös ja muutenkin kaikenlaista mm. M.A Nummista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184